Autor W▒tek: wiza┼╝ - Warszawa  (Przeczytany 36474 razy)

Go┼Ť─ç

• GoŠ
wiza┼╝ - Warszawa
« dnia: 2006-09-13, 18:44:41 »
Dziewczynki ju┼╝ raz o to pyta┼éam ale nikt mi nie odpowiedzia┼é  :(

Chcia┼éabym zrobi─ç sobie jaki┼Ť dobry kurs wiza┼╝u w Warszawie (no ewentualnie w Bai┼éymstoku) bo tam mam najbli┼╝ej...

Obecnie studiuj─Ö kosmetologie (jestem po I roku) ale chcia┼éabym w przysz┼éo┼Ťci pracowa─ç jako wiza┼╝ystka (takie moje skryte marzenie :D ) i marz─Ö o jakim┼Ť dobrym kursie...

Najlepiej by było, żeby był w systemie zaocznym... bo studiuję dziennie w Białymstoku... albo tak np. 2 m-ce... w czasie wakacji... no albo nie wiem...
Oby by┼é jaki┼Ť naprawd─Ö dobry i ┼╝ebym si─Ö tam mog┼éa duuuuu┼╝o nauczy─ç...  :D

Kt├│ra┼Ť z was dziewczynki uko┼äczy┼éa taki kurs? Napiszcie co┼Ť... prooosz─Ö!!!

Go┼Ť─ç

• GoŠ
wiza┼╝ - Warszawa
« Odpowied╝ #1 dnia: 2006-09-14, 09:42:34 »
Ja uko┼äczy┼éam kurs u p.Jolanty Wagner.Jest to bardzo dobre szkolenie, kt├│re perfekcyjnie przygotuje Ci─Ö do zawodu wiza┼╝ysty.Po sko┼äczeniu dostajesz certyfikat, kt├│ry uprawnia do wykonywania zawodu.Kurs kosztuje 1500z┼é i jest warty swojej ceny.Trwa 5 dni.Zaj─Öcia s─ů w godzinach popo┼éudniowych(od ┼Ťrody do niedzieli).tel.0228332614, 0228275020.

Go┼Ť─ç

• GoŠ
wiza┼╝ - Warszawa
« Odpowied╝ #2 dnia: 2006-09-15, 15:08:43 »
Dzi─Ökuj─Ö bardzo za wiadomo┼Ťc... a to w wawie? i mo┼╝na go robi─ç np w wakacje? bo jesli tak to napewno si─Ö zdecyduj─Ö...

A i jeszcze jedno... mo┼╝e wyjd─Ö na laika ale czy ten kurs u tej pani gwarantuje mi dobr─ů prac─Ö? Tzn czy jest ceniony?

Go┼Ť─ç

• GoŠ
wiza┼╝ - Warszawa
« Odpowied╝ #3 dnia: 2006-09-16, 07:51:37 »
Jest to naprawd─Ö b.dobry kurs, a p.Wagner jest znan─ů osob─ů w ┼Ťwiecie kosmetyki.Kurs jest w Warszawie i w wakacje te┼╝ si─Ö odbywa.Pozdrawiam

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologˇw - kosmetyczki.net

wiza┼╝ - Warszawa
« Odpowied╝ #3 dnia: 2006-09-16, 07:51:37 »

Offline ankuak

• To zaczyna by─ç obsesj─ů
  • WiadomoÂci: 781
wiza┼╝ - Warszawa