Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Stowarzyszenie Kosmetyczne / Your Trusted Tech Partner in Canada
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chuckbus dnia 2024-06-20, 11:55:47 »
Your Trusted Tech Partner in Canada
Onsite IT Support !
2
Zabiegi Gabinetowe / ankieta do pracy licencjackiej kosmetologia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kleo40 dnia 2024-06-18, 20:08:41 »
Dzień dobry,
 Jestem studentką Kosmetologii. Proszę o wypełnienie poniższej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy licencjackiej. Badanie ma na celu poznanie opinii kosmetologów na temat negatywnych aspektów zdrowotnych związanych z modą na zdrowie, oraz roli jaką pełnią w edukacji klientów na ten temat.

Ankieta skierowana jest wyłącznie do osób czynnie wykonujących zawód kosmetologa. Ma ona charakter anonimowy a wyniki posłużą celom naukowym.

Dziękuję za poświęcony czas.
https://forms.office.com/e/umipp9hTrH?origin=lprLink
3
Kosmetyki, firmy i sprzęt kosmetyczny / Odp: Krem na azs
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lullaby dnia 2024-06-18, 14:33:38 »
Ja sie zakochalam w serii kosmteyków na AZS Atopicin (mecze sie z luszczyca), bardzo mi pomogla, skora super nawilzona a szampon wygral wszystko, bo nie “sypalo” mi sie z glowy skora, dobrze nawilza
4
Kosmetyki, firmy i sprzęt kosmetyczny / Krem na azs
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cytryna dnia 2024-06-18, 13:42:09 »
Czy możecie zarekomendować dobry krem na atopowe zapalenie skóry> Czy ktoś zmaga się z tym problemem/ Co Wam pomogło?
5
Inne sprawy - tematyka forum / Odp: Pomysły na przekąski imprezowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cytryna dnia 2024-06-18, 12:47:11 »
Na ciepło polecam alu kofty- klopsiki z ziemniaków i kalafiora, do tego lekko pikantny sos pomidorowy, sałatka- ziemniaki+ ogórek+ koperek+ jogurt wegański, sól i pieprz, jako przekąskę owocowe szaszłyki i warzywa pokrojone w słupki z hummusem albo guacamole.