Autor Wątek: Opłaty za integracje?  (Przeczytany 1334 razy)

Offline murl.white

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 4
Opłaty za integracje?
« dnia: 2024-07-05, 15:07:40 »
Kiedy wydatki na wyjazd integracyjny można wrzucić w koszty uzyskania przychodu? Czy macie jakieś doświadczenie w temacie? Wydatki na wyjazd integracyjny można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, jeśli są faktycznie ukierunkowane na poprawę atmosfery w miejscu pracy i integrację pracowników, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy i generowania większych zysków dla firmy.

Offline Moonka

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Opłaty za integracje?
« Odpowiedź #1 dnia: 2024-07-05, 15:08:56 »
Wydatki ponoszone przez pracodawcę na wyjazd integracyjny mogą obejmować zakup usług hotelowych (noclegi, wyżywienie), rozrywkowych aktywności (muzyka, warsztaty, gry team building, wieczory tematyczne), kulturalne wydarzenia (kino, teatr), catering, napoje i posiłki.

Offline hroob

  • Bielsko
  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Opłaty za integracje?
« Odpowiedź #2 dnia: 2024-07-05, 15:10:33 »
W okresach wiosennym i jesiennym wiele firm organizuje spotkania integracyjne dla swoich pracowników. W obecnym roku, po okresie pandemii, przedsiębiorcy starają się powrócić do normalności i planują tego typu wydarzenia dla swojej kadry.