Myślę, że to też zależy od indywidualnych upodobań potencjalnie zainteresowanych osób. Jasne, sprzedaż internetowa, duża konkurencja wśród tego typu imprez i co za tym idzie rozproszenie uczestników po wydarzeniach tego typu w całym kraju sprawiają, że zainteresowanie na pojedynczych eventach może być mniejsze - zwłaszcza w przypadku mniejszych firm, gdy właściciel zastanawia się, czy w ogóle warto pojawić się na danych targach, czy lepiej wybrać podobne wydarzenie bezpośrednio w okolicy.
Możliwość obejrzenia sprzętu na targach to oczywiście ogromna zaleta, ale mam wrażenie, że w wielu przypadkach to samo dotyczy kosmetyków - przez Internet niestety nie przekonamy się, jak pachnie dany kosmetyk (istotne zwłaszcza przy seriach SPA), jak prezentuje się cała linia produktów - czy są estetycznie opakowane, czy wyglądają ładnie tylko na zdjęciu (w przypadku kremu za 100zł i późniejszej sprzedaży detalicznej ma to spore znaczenie).