Autor Wątek: Usuwanie wąsika  (Przeczytany 19890 razy)

Offline toothyy

  • Miłe początki na naszym forum...
  • **
  • Wiadomości: 100
  • Kosmetolog, technik usług kosmetycznych
Usuwanie wąsika
« dnia: 2009-07-04, 16:43:23 »
Witam wszystkich:) jestem studentka kosmetyki, niestey pani z ktora mamy zajcia, czesto pozwala na laczenie grup na pracowni i przez to nie zawsze jest okazja dokladnego nauczenia sie wykonywani poszczegolnych zabiegow. Pozatym, czasem watpie w jej profesjonalne umiejetnosci zawodowe... Zwracam sie wiec z pytaniem o to, w jaki sposob prawidlowo powinien byc przeprowadzony zabieg uswania wasika woskiem.  W wyposazenie pracowni mamy wosk w puszkach i z malymi rolkami przeznaczonymi do usuwania wasika i brwi.
Bardzo bymrosila kogos kto sie na tym zna, o opisanie w jaki sposob najlepiej zaaplikowac wosk i zerwac pasek fizelinowy :))))

Pozdrawiam serdecznie:)

Offline Joanna

  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 1866
Odp: Usuwanie wąsika
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-07-04, 16:59:33 »
jak wiesz jak depilować nogi czy ręce to w ten sam sposób nakładasz rolką wosk czyli zgodnie z kierunkiem wzrostu włosaa zrwasz pod włos.  ( taką zmała końcówką o której piszesz) na wąsik i zrywasz też maly paseczek z flizeliny. potem uzywasz d'arsnolvalu w celu złagodzenia podrażnień.
i ozywiście rozgrzanie wosku do odpowiedniej tempperatury wczęsniej

a co to za szkoła?


Offline toothyy

  • Miłe początki na naszym forum...
  • **
  • Wiadomości: 100
  • Kosmetolog, technik usług kosmetycznych
Odp: Usuwanie wąsika
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-07-05, 12:09:55 »
Czyli wosk naklada sie od razu na cala dlugosc, a nie najpierw po lewej stronie, a potem po prawej?

Offline Ulla

  • Moderator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 1702
Odp: Usuwanie wąsika
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-07-05, 12:52:33 »
po bokach osobno zrywamy i co  za tym idzie osobno po bokach nakladamy :)