Wydaję mi się, że to zależy jaki rodzaj gabinetu prowadzisz, czy jest to spory salon z wieloma stanowiskami, czy , jak to się mówi, mały osiedlowy
Moim zdaniem promocje typu - weekendy we dwoje - sprawdzają się w dużych, renomowanych salonach.
Z doświadczenia wiem, że klienci dość podejrzliwym okiem spoglądają na promocję typu zniżki na zabieg/usługę. Ja zaryzykowałam w połowie maja i zrobiłam promocję na zabieg "przed latem" odżywczo-nawilżający. Klientki strasznie się dopytywały z kąt ta promocja, dlaczego i jak to tak ?
więc szybko z niej zrezygnowałam.
Myślę, że nasze społeczeństwo jest troszkę przeczulone i w takiej kwestii jak promocję zabiegów kosmetycznych węszą podstęp ( a nóż kosmetyki przeterminowane, a pewnie im nie idzie więc się ratują promocjami, a może kiepska kosmetyczka i tak dalej... )
Dobrym pomysłem jest robienie kart rabatowych, np jeśli klientka decyduje się na serię zabiegów to np piąty zabieg -50% (taki przykład)