Autor Wątek: rozstępy  (Przeczytany 25485 razy)

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #30 dnia: 2006-08-02, 23:11:31 »
a ja radzilabym uzyc preparatu StriVectin-SD :P
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Gość

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #31 dnia: 2006-08-05, 07:37:08 »
a polskim peelingiem zilowym i innymi peelingami tez mozna wyplycic rozstepy, tlyko nie wiem czy akurat na biuscie, bo jet dosc delikatny.

Offline Agnes11

  • Czasami tu zaglądam...
  • **
  • Wiadomości: 93
rozstępy
« Odpowiedź #32 dnia: 2006-08-05, 15:29:25 »
Mozna wykonać peeling ziołowy na biuście tyle tylko, że trzeba ominąć brodawki i jej okolice
BIO-STUDIO Agnes

Gość

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #33 dnia: 2006-08-05, 16:31:35 »
a czy powinno uzywac sie kremu przeciwko rozstepom mimo, ze nigdy wczesniej sie ich nie mialo? Tak na wszelki wypadek, by uniknac ich...?

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

rozstępy
« Odpowiedź #33 dnia: 2006-08-05, 16:31:35 »

Offline limonka85

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 245
rozstępy
« Odpowiedź #34 dnia: 2006-08-05, 23:00:02 »
Zastosuj mikrodermabrazje. Nie jest przyjemnym doznaniem, ale pare zabiegow w serii i poprawa bedzie

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

rozstępy
« Odpowiedź #34 dnia: 2006-08-05, 23:00:02 »

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #35 dnia: 2006-08-06, 19:05:00 »
MateczkaNatura wazne jest by zapobiegac jesli juz cos takiego u siebie zauwazymy, bo na poczatku latwiej jest sie pozbyc rozstepow jak i wszystkiego innego :)
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #36 dnia: 2006-08-07, 18:02:05 »
jeszcze raz StriVectin-SD chociaz jest bardzooo drogi
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Gość

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #37 dnia: 2006-08-13, 13:15:22 »
mam pytanko!co to takiego jest to StriVectin-SD?gdzie mozna to kupic, ile kosztuje ?I czy naprawde daje jakies rezultaty  :)

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #38 dnia: 2006-08-13, 13:47:56 »
jest to krem redukujacy rozstepy a takze dzialajacy przeciwzmarszczkowo na twarz. To produkt amerykanski stworzony do leczenia zmian na ciele, jednak w USA zle zostala przetlumaczona ulotka i ludzie zaczeli stosowac ten produkt na twarz po czym sie zachwycili efektem :) Skutecznie usuwa wszelkie zmiany pooperacyjne czy slady po ospie w ciagu 28 dni. Swoje dzialanie zawdziecza wzrostowi syntezy kolagenu. W przypadku rozstepow stosuje sie go 3 razy dziennie. Dostepny tylko w sieciach sklepow sephora, a jego koszt- butelka chyba 100 ml 700 zl :!:  :!:  :!:
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Gosiaczka

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #39 dnia: 2006-08-16, 08:20:07 »
no to maja przebitke. znalazlam na internecie okolo 400 zl
oczywiscie na angielskiej stronie http://www.strawberrynet.com/800/sskincare.aspx?CurrId=PLN&BrandId=583

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #40 dnia: 2006-08-16, 11:14:23 »
ja mowie o innym jeszcze produkcie niz na stronce ktora podalas, w buteleczce tyle kosztuje, pozostale sa tansze :) wiec trzeba byloby dokladnie sprawdzic i wtedy porownac :)
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Gosiaczka

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #41 dnia: 2006-08-16, 14:30:10 »
aha no to sorki tak tylko szybciutko chcialam sprawdzic czy w anglii sa dostepne a jak zobaczylam ze sa o wiele tansze to wyslalam wam tez. a czy mozesz mi wyslac jak to dokladnie wyglada.

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
rozstępy
« Odpowiedź #42 dnia: 2006-08-16, 22:59:59 »
nie mam zadnej wirtualnej fotki, w sklepie jest :)
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Aguś

  • Gość
rozstępy
« Odpowiedź #43 dnia: 2006-08-17, 16:10:05 »
Zaczerpnięte z Bio-med:

 Są to równoległe wrzecionowate pasma najczęściej występujace na pośladkach, brzuchu, piersiach. Rozwijają się dwuetapowo.
  Pierwsze stadium jest faza zapalą. Zmiany są czerwone, hypertroficzne (ubutki w tkance miekkiej).
Jest to ostatni moment, kiedy stosowanie odpowiednich srodków medyczno-kosmetycznych może przynieść zadawalające efekty.  W drugim stadium - faza zanikowej, następuje ich zbielenie, zmniejszenie, a nawet czasem zanikanie, co niestety jest bardzo mylace. Sadzimy wówczas, ze problem mija samoistnie, podczas gdy on się tylko konstytuje w postacji blizny zanikowej.
  Jakiekolwiek leczenie w fazie zanikowej, może jedynie zmniejszyć defekt skóry, poprawić jej wygląd, nigdy natomiast nie przywróci jej stanu poprzedniego.
  Należy pamietać, że żaden kosmetyk, czy też lek nie jest w 100 procentach skuteczny. Roztępom należy przede wszystkim zapobiegać.
[/b]

Offline Natalia

  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 7270
rozstępy
« Odpowiedź #44 dnia: 2006-08-18, 14:22:31 »
a co powiecie o tym kremie z telezakupowm mango Elezza czy jakos tak. znajduje sie wnim wydzielina ktora produkuje slimak. podobno dpbry jest na rozstepy i rozne blizny., przebarwienia. ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc :?

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

rozstępy
« Odpowiedź #44 dnia: 2006-08-18, 14:22:31 »