Obecnie jest ciężki okres dla salonów urody. Jest ich sporo, więc konkurencja jest poważna. Poza tym w okresie kryzysu spadły wydatki na tego typu usługi. Ale nadchodzi wiosna a wraz z nią wiele zmian.
Ja jako ekspert Systemu Zapisy24.pl radzę skorzystać z rezerwacji online. Ma on wiele zalet. W Pani przypadku ŚWIETNIE wyróżni Panią spośród konkurencji.
Czy ma Pani stronę internetową? A czy konkurencja ją ma? Jeżeli nie to kolejna sprawa do załatwienia. Proszę zwrócić uwagę na to, że już nie tylko młode osoby szukają usług w internecie.
Proszę zadbać o obecność na dość popularnej wśród internautów mapce google, która nie tylko wskazuje na ilość gabinetów w danym mieście, ale też łatwo jest na niej umieścić swój adres internetowy, dzieki czemu potencjaly klient szybko znajdzie się na Pani stronie. Zapisy24.pl oferują stronę, którą jest Pani zedytować i umieścić w sieci w przeciągu godziny.
Poza tym, tak jak pisano wcześniej warto zaplanować pakiety promocyjne. Klienci obecnych czasów już nie tylko cieszą się z dobrych okazji, oni wręcz wymagają rabatów, czy też promocji. Jeżeli ma Pani w ofercie zabiegi wymagające cykliczności, prosze zaproponować duży rabat przy ich oplaceniu z góry.
Prosze zadbać o zakochanych. Obecnie "wyż demograficzny się żeni". Prosze zaoferować panu mlodemu solarium gratis podczas gdy paznokcie pani młodej poddawane są pielęgnacji.
Porszę sprawić by Panią polecano! Marketing szeptany w małym mieście to medium nie do pominięcia. Jeżeli każdy klient który Panią poleci min. trzem osobom dostanie możliwosc skorzystania z krótkiej i taniej usługi, będą o Pani mówili. Jak będzie Pani obecna w internecie, klienci bedą podsyłali sobie linki do Pani strony!
Życze powodzenia