Autor Wątek: wizaż - Warszawa  (Przeczytany 37796 razy)

Gość

  • Gość
wizaż - Warszawa
« dnia: 2006-09-13, 18:44:41 »
Dziewczynki już raz o to pytałam ale nikt mi nie odpowiedział  :(

Chciałabym zrobić sobie jakiś dobry kurs wizażu w Warszawie (no ewentualnie w Baiłymstoku) bo tam mam najbliżej...

Obecnie studiuję kosmetologie (jestem po I roku) ale chciałabym w przyszłości pracować jako wizażystka (takie moje skryte marzenie :D ) i marzę o jakimś dobrym kursie...

Najlepiej by było, żeby był w systemie zaocznym... bo studiuję dziennie w Białymstoku... albo tak np. 2 m-ce... w czasie wakacji... no albo nie wiem...
Oby był jakiś naprawdę dobry i żebym się tam mogła duuuuużo nauczyć...  :D

Któraś z was dziewczynki ukończyła taki kurs? Napiszcie coś... proooszę!!!

Gość

  • Gość
wizaż - Warszawa
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-09-14, 09:42:34 »
Ja ukończyłam kurs u p.Jolanty Wagner.Jest to bardzo dobre szkolenie, które perfekcyjnie przygotuje Cię do zawodu wizażysty.Po skończeniu dostajesz certyfikat, który uprawnia do wykonywania zawodu.Kurs kosztuje 1500zł i jest warty swojej ceny.Trwa 5 dni.Zajęcia są w godzinach popołudniowych(od środy do niedzieli).tel.0228332614, 0228275020.

Gość

  • Gość
wizaż - Warszawa
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-09-15, 15:08:43 »
Dziękuję bardzo za wiadomośc... a to w wawie? i można go robić np w wakacje? bo jesli tak to napewno się zdecyduję...

A i jeszcze jedno... może wyjdę na laika ale czy ten kurs u tej pani gwarantuje mi dobrą pracę? Tzn czy jest ceniony?

Gość

  • Gość
wizaż - Warszawa
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-09-16, 07:51:37 »
Jest to naprawdę b.dobry kurs, a p.Wagner jest znaną osobą w świecie kosmetyki.Kurs jest w Warszawie i w wakacje też się odbywa.Pozdrawiam

Offline ankuak

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 778
wizaż - Warszawa
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-11-26, 13:39:17 »
Cytat: "eleonor"