Autor Wątek: Do manicurzystek  (Przeczytany 3470 razy)

Gość

  • Gość
Do manicurzystek
« dnia: 2005-05-21, 20:16:33 »
:D Witam, mam pytanie.
Prowadzę solarium i chcę rozszerzyć działalność właśnie o manicure, tipsy. Jestem jednak kompletnym laikiem, nie chce się naciąć więc proszę podpowiedzcie mi, na jakich zasadach zatrudnia się taką osobę tzn. kto powinien zadbać o potrzebny sprzęt i materiał ? No i na co przede wszystkim zwracać uwagę przy doborze kompetentnej osoby?
Pozdrawiam! :)

Gooosha

  • Gość
Do manicurzystek
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-05-22, 11:41:43 »
Popytaj sie znajomych, może mają jakaś osobę. Ważne są umiejetności praktyczne i podejście do klienta. Możesz porosić ja o przyjście na jeden dzień do gabinetu i sprawdzenie czy przypadniecie sobie do gustu i jak ta osoba się zachowuje w pracy.

Gość

  • Gość
Do manicurzystek
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-05-23, 10:22:55 »
przedewszystkim musisz sie zastanowic czy chcesz zatrudnic pracownika czy moze tylko wydzierzawic jakiejs stylistce stanowisko!!!!!!!!
przy tej 2 opci zdecydowanie mniejj amsz do roboty! osoba ma swoja działalnosc swoje produkty a płaci tylko tobie za dzierzawe!
no ale zawsze sa jakies wyjatki!:)

Gość

  • Gość
Do manicurzystek
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-05-23, 10:25:42 »
wubor odpowiedniej osoby rowniez jest bardzo wazny gdyz bedzie ona czescia zakładu i bedzie robiła reklame albo anty reklame :(. niestety ciezko jest osobie która sie na tym nie zna wybrac i powiedziec czy ta osoba jest dotego kompetentna!
okres próbny (przy zatrudnieniu) tio podstawa!

Gość

  • Gość
Do manicurzystek
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-05-23, 14:25:43 »