Autor Wątek: Pomoc dla nieobeznanego chłopaka  (Przeczytany 1383 razy)

Offline Awedi

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 1
Pomoc dla nieobeznanego chłopaka
« dnia: 2018-03-02, 23:23:56 »
Witam serdecznie,

 Proszę Was o pomoc, ponieważ zbliżają się urodziny mojej ukochanej, uwielbia robić makijaż a ja no cóż.. nie znam się na tym w ogóle, wiem że brakuje Jej tych śmiesznych pędzelków do malowania twarzy, czy możecie doradzić mi jakiś zestaw tych wynalazków do 200zł? Zależy mi żeby były też dobre jakościowo bo wiem że to ważne, jeżeli w tej cenie pędzelków nie znajdę to ewentualnie jakieś inne kosmetykowe czary mary.

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam  :-D

Offline The Lady

  • Administrator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3945
  • Hmm.. co tu wpisać? :)
Odp: Pomoc dla nieobeznanego chłopaka
« Odpowiedź #1 dnia: 2018-03-06, 16:01:03 »
Łap kilka kilka odnośników:
http://pedzle.com/?p=8&cid=8&id=197
https://shop.hakuro.eu/product-pol-49-Zestaw-zaawansowany-do-makijazu-twarzy.html

To są firmy dobrej jakości. Choć warto byłoby wybadać jakich ona pędzli naprawdę potrzebuje. Bo jak będzie miała 4 pędzle do pudru a żadnego "kociego języczka" to lipa. Jednak jeśli nie ma żadnego zestawu i cierpi na brak pędzelków to te możesz kupować. To taka podstawa. Ewentualnie razem usiądźcie i popatrzcie co chcecie i co warto kupić.

Pozdrawiam
Lejdi :diabel:

Devil Inside
Admin

Offline your

  • Czasami tu zaglądam...
  • **
  • Wiadomości: 75
Odp: Pomoc dla nieobeznanego chłopaka
« Odpowiedź #2 dnia: 2018-06-01, 08:48:17 »
Witam serdecznie,