Autor Wątek: żEL - który wybrać?  (Przeczytany 216591 razy)

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« dnia: 2004-12-26, 21:55:45 »
Chciałabym zająć się przedłużaniem pazurków żelem .. czy mogłybyście mi doradzić co muszę kupić i jakiej firmy produkty są dobre i w miarę w cenie ?  :oops:  z góry dziękuję  :wink:

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #1 dnia: 2004-12-28, 09:41:33 »
ja również jestem początkująca. Zaczęłam "ćwiczyć" na żelu firmy kiss, który nie potrzebuje lampy UV bo jest samoutwardzalny. Poszło mi całkiem nienajgorzej i chyba przerzuce się na bardziej profesionalne żele

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #2 dnia: 2004-12-28, 23:16:08 »
Witam:)
A mozecie mi napisac gdzie mozna kupic taki zel samoutwardzalny??
Z gory dzieki:)

Offline elena

  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • ****
  • Wiadomości: 1015
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-01-25, 06:56:05 »
jesli przyjdzie Wam ochota na prace w zawodzie Stylistki paznokci to serdecznie zapraszam do Krakowa. Prowadze szkolenia i sprzedaz produktow do przedluzania paznokci. Moge sie rowniez pochwalic dużą grupą zadowolonych z mojego nauczania kursantek z całej Polski:) Zapraszam.
www.masternail.pl
Placówka Kształcenia Ustawicznego
Krakow ul.Lubicz 3
gg 4355876 tel 503 101 039

Aguś

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-02-01, 15:04:12 »
Serdecznie radze zaczac od szkolenia. Jestem kursantka elenki wiec moge powiedziec ze jestem bardzo zadowolona z kursu u niej :D

Offline Marlena

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 327
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-02-01, 22:46:03 »
Basienko najperw idż na szkolenie,co z tego że zakupisz super żele jak nie bedziesz miała pojecia jak je nakładać. :wink:  Moje ulubione żele to: Akzentz  i   Randezvous NCS :D

Gość

  • Gość
Kurs paznokci
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-02-03, 12:18:06 »