kosmetyczki.net - serwis kosmetyczek i kosmetologów

KOSMETYKA DLA PROFESJONALISTÓW => Linki, artykuły, literatura - kosmetyka => Wątek zaczęty przez: Tomek w 2010-05-11, 11:39:54

Tytuł: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Tomek w 2010-05-11, 11:39:54
Cytuj
Na postawione w tytule pytanie większość z nas odpowie zgodnie z prawdą, że każdy klient ma wysoką wartość i o każdego należy walczyć. Wartość klienta ma jednak wiele odcieni…

[ czytaj więcej (http://kosmetyczki.net/modules.php?name=News&file=article&sid=513&mode=&order=0&thold=0) ]
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Mascarada w 2012-10-21, 18:20:15
W jednej książce wyczytałam, że jak zrazisz do siebie 1 klienta, to stracisz kolejnych 25 (siła wianuszka poleceń..)
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Darek w 2013-02-25, 14:21:19
W jednej książce wyczytałam, że jak zrazisz do siebie 1 klienta, to stracisz kolejnych 25 (siła wianuszka poleceń..)

No prawie. Statystycznie wygląda to tak, że 1 zrażony klient rozpowie to ok 10-12 osobom ze swojego grona. Klient bardzo zadowolony z usługi tylko 1-3 osobom. Dlaczego? Po prostu rzeczy dobre zakładamy jako coś normalnego a złe nas wkurzają.
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: szykowna w 2013-04-04, 14:06:11
sprawy kontrowersyjne i negatywne łatwiej trafiają do ludzi i jesteśmy bardziej skłonni do zapamiętania takiej sytuacji, od zawsze  jest tak że jesteśmy karani za coś złego a jeśli zrobimy coś dobrego często pozostanie bez echa. smutne
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Prince w 2013-08-22, 15:24:15
Ludziom najłatwiej przychodzi narzekanie. Czasem się trafi taki klient ,że ciężko z nim wytrzymać a najchętniej to powiedziałoby mu się co o nim się myśli.
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: mpech w 2013-10-19, 17:18:59
Niestety, ale klient jest najważniejszy. Po to prowadzisz działalność, by zaspokoić potrzeby ludzi. To Ty musisz dostosować się do rynku, a nie on do Ciebie.
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Sylwia716 w 2015-10-14, 12:15:01
Zgadzam się, że klient jest najważniejszy i zgadzam się, że „niestety”... Bo w niektórych przypadkach naprawdę mocno trzeba zęby zaciskać, żeby się powstrzymać od odpowiedniego komentarza... Chociaż uważam także, że wszystko ma swoje granice i choć miałaby się sprawdzić statystyczna przepowiednia, że jeden niezadowolony klient to 25 kolejnych straconych, to jednak czasami warto pozostać przy swojej godności i pozbyć się po prostu wrzodu... w salonie...:-) Ja już parę razy z ulgą odetchnęłam, a frekwencja klientów jakoś nie spadła...:-)  :razz:
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: LadyAGAG w 2015-10-15, 15:02:21
W jednej książce wyczytałam, że jak zrazisz do siebie 1 klienta, to stracisz kolejnych 25 (siła wianuszka poleceń..)

To jest sprawdzone i racja, ale moze zadziałać również odwrotnie - ludzie nie lubią ludzi czasem i jak słyszą, że jednemu się nie udało to oni wbrew niemu i na przekór, żeby udowodnić ze jest inaczej pójdą, sprawdzą i będą trąbić że jest ok i tamten pier... głupoty :)
czasem bywa i tak! :)
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: fizjo123 w 2015-11-24, 11:14:00
Przy kliencie trzeba zagryźć wargę i sie usmiechać, bo to on ma racje. A ludzie sa najgorsi po coś im sie nie spodoba i tylko beda narzekać
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: ButterflyHurtowniaKosmety w 2015-11-25, 16:29:16
Z finansowego punktu widzenia wartość klienta należy policzyć: Kwota usługi - koszty usługi = zysk z klienta.
(Zysk z klienta * 60min) / czas poświęcony klientce.

Ale z drugiej strony w dzisiejszych czasach klientów mamy głównie z polecenia więc lepiej w momencie rozwoju nie odrzucać klientów.
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: klarama w 2016-02-15, 12:58:29
Bodajże w 2012 roku było robione badanie na sprawdzające ile kosztuje nas utrata lojalnego klienta. Okazało się, że około 500zł w skali roku. Czy to dużo? To zależy - jeśli odszedł jeden to nie ma tragedii, jeśli kilku to straciliśmy o w gruncie rzeczy o wiele więcej, bo ci lojalni klienci najchętniej nas polecają i dają nam płynność finansową...
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: nataipas w 2016-02-27, 18:26:16
klient dawca chleba
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: memontos w 2016-03-01, 21:31:38
dawca zycia :D
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Ugly w 2016-09-07, 13:42:00
To, że przychodzą klienci świadczy także o jakości naszych usług.
Tytuł: Odp: Jaką wartość ma dla mnie klient?
Wiadomość wysłana przez: Barwiołek40 w 2017-11-22, 14:56:18
Wiadomo że Klienci są różni, ale warto rozmawiać z nimi tak, żeby zablokować ewentualne wątpliwości i niesnaski. Wtedy Klient dalej nasz Pan, ale nieco bardziej ujarzmiony. Tu np. http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/klient-nasz-pan-jak-rozmawiac-ze-zleceniodawcami,4148856,art,t,id,tm.html (http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/klient-nasz-pan-jak-rozmawiac-ze-zleceniodawcami,4148856,art,t,id,tm.html) jest garść info o do komunikacji ze zleceniodawcą. Trochę mało tych wskazówek, ale dobre na początek :)