powiem ci jak ja wypelniałam ten wniosek bo mam go teraz przed sobą wypisany na brudno - mnie dotację równiez przyznano.
no to tak, w tej tabelce przewidywane efekty ekonomiczne w "innych kosztach" (bo o to pytasz?) ja wpisałam kawa, herbata, woda itp i dałam miesięcznie 200zł i w roku 2.400, a potem ten podatek dochodowy musisz obiliczyc sobie, od sumy jaka ci wyszła w rubryce zysk/strata brutto, odejmujesz 19% tej sumy (tyle wynosi podatek dochodowy jak rozliczasz sie na zasadach ogólnnych) pani w urzędzie powiedziała mi, że oni aż takiej wagi do tej tabelki nie przywiązują, ale ważne żeby było dobrze poobliczane i żeby rentownośc nie wyszła ci za mała i żeby zysk netto nie był zbyt mały, nie daj boże na minusie, no wydaje mi się, że nie może byc napewno mniejszy niż najniższa krajowa
co do drugiego pytania:
kalkulacja wydatków, ja wpisałam tu ile przeznaczam na remont, ile na czynsz, ile na media, sprzęt, reklamę, zus, kosmetyki i środki czystości i do każdego pisałam: albo środki własne albo dotacja, zależy jak to sobie tam chcesz rozporządzic
a teraz szczegółowa specyfikacja i harmonogram zakupów w ramach wnioskowanych srodków: ja wpisywałam poprostu termin realizacji: do 30 dni od otrzymania dotacji.. a później jak została mi ona przyznana to w umowie mam wyznaczone te 30 dni od rozpoczęcia działalności na zakup. (w moim przypadku było to tylko wyszczególnianie sprzętu bo na to przeznaczam te pieniądze, a remont i resztę ze środków własnych)
mam nadzieję, że trochę ci pomogłam, jesli nie o to ci chodziło, to mów,może mi się uda jakoś pomóc, w końcu trzeba sobie pomagac nie dziewczęta?
ja też miałam trudności z wypełnieiem tego wniosku, jak go pierwszy raz zobaczyłam to się przeraziłam tym bardziej, że ja miałam 1 dzień na jego wypełnienie, a ja niestety w takich sprawach to troszke noga jestem,ale siostra i ciocia na szczęście mi pomogły
Dodane po 11 min.: a tak w ogóle Alutka jak tobie idzie, dasz radę przed świętami ruszyc?