Autor Wątek: metody przedłużania paznokci  (Przeczytany 11546 razy)

Gość

  • Gość
metody przedłużania paznokci
« dnia: 2006-05-07, 14:17:01 »
:P  WITAM!!!
jestem calkiem nowa na forum i do konca jeszcze sie z nim calkiem nie zapoznalam :cry: bo mam maturke i niestety cierpie na brak czasu :oops:
od jakiegos czasu sama probuje robis sobie paznokietki metoda zelowa i chcialam sie dowiedziec co konkretnie najlepiej zakupic??czy zelki firmy ESn sa ok???z tego co slyszalam lepsze sa 1-fazowe;) problem w tym ze nie moge sie w tym wszystkim teraz polapac i nie wiem co konkretnie jest potrzebne :?
przesylam link ze stronka sklepu internetowego w ktorym chcialam zakupic potrzebne mi rzeczy:
http://kosmetikon.pl/cgibin/shop?show=GE0ESDMG&sort=id&sid=5e90e3ff
mam nadzieje ze mi pomozecie!!!bo jestem samoukiem ktory nie ma teraz ani czasu ani kaski zeby sie na kursik zapisac!!! :(  pozdrawiam i licze na pomoc!!! :lol:

Offline Darianna

  • Ekspert(ka) - manicure, pedicure, nailstyling
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1222
metody przedłużania paznokci
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-05-07, 19:27:07 »
Cytat: "pAuLiNkAaaa18"
hmm... myslalam ze tu moge liczyc na cyjas pomoc... chyba jednak nie...;(

Po pierwsze Paulinko,to nie każdy (zwłąszcza w piękną,słoneczną niedzielę),siedzi cały dzień na forum,więc trzeba być troszkę bardziej cierpliwym.
Cytat: "pAuLiNkAaaa18"
problem w tym ze nie moge sie w tym wszystkim teraz polapac i nie wiem co konkretnie jest potrzebne

No niestety,ale we wszystkim połapiesz się na pewno,jesli zrobisz sobie szkolonko.Nie zajmuje ono duzo czasu,bo raptem 3 dni,a i koszt nie jest jakiś hiper-mega-powalający ;) np.u nas kosztuje 500zł.
Zakładając,ze kupisz masę niepotrzebnych rzeczy i do tego drugie tyle stracisz na nieudanych eksperymentach,bo nie masz o tym zielonego pojęcia,to proponuję zaoszczędzić pieniążki i wydać je na dobre szkolenie :)

Gość

  • Gość
metody przedłużania paznokci