Autor Wątek: zdobienia dla początkującej :))  (Przeczytany 12790 razy)

Gość

  • Gość
zdobienia dla początkującej :))
« dnia: 2006-10-06, 18:17:30 »
Cześć dziewczyny,jestem początkująca i oczywiscie mam duuużo pytań, na większość mam już od was odpowiedź a teraz mam takie: jakie poleciłybyście zdobienia na początek??? takie łatwiutkie które można zrobić bez wielu cwiczeń.

MAm nadzieję że pomożecie???  :idea:

Offline Albertyna

  • Ekspert(ka) - manicure, pedicure, nailstyling
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1331
zdobienia dla początkującej :))
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-10-06, 20:47:10 »
Na mokrym lakierze zrób kropke innym kolorem lakieru, zaraz obok druga i przeciagnij przez srodek wykałaczka- utworzy sie cos w rodzaju płatka kwiatka.
Proste a bardzo efektowne  :D
Powodzenia w wymyslaniu wzorków!
Instruktorka SPN
"Akademia U Aniołków" dystrybucja SPN i Gehwol
ul. Grochowska 342,  tel. +48 668913539
www.uaniolkow.waw.pl

Offline zanciak

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 744
zdobienia dla początkującej :))
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-10-06, 21:40:48 »
Fajnie też wygląda jak sie zrobi na pazurku kwadracik gęściejszym lakierem i w różne strony pokreśli wykałaczką... wychidzi taki ala chiński wzorek :) ładnie wygląda na pazurku poniżej frenczu np. czerwonym lakierem :D

No i wykałaczkowe kwiatuszki też są proste.... aaalbo jakieś mazajki z kropek różnych kolorków poprzeciągane wykałaczką w różne stronki :D

Pooowodzenia :)
Żaneta Chmiel
Instruktor ABC-Nailstore Katowice

www.abc-nailstore.pl
www.beautify.pl
tel. 509 936 589

www.zanciak.blog.onet.pl
www.zanciak.digart.pl

Gość

  • Gość
dzięki jak niewiem co!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-10-06, 21:57:21 »
Dziękuję wam ślicznie jeszcze nie raz będę potrzebowała waszej pomocy. Liczę na was bardzo  :D  Dzięki !!!  :lol:

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8116
  • to co pozostało