Autor Wątek: Ultra-podstawowe pytania  (Przeczytany 4853 razy)

Gość

  • Gość
Ultra-podstawowe pytania
« dnia: 2006-06-07, 00:19:06 »
Witam
Na razie jestem na tym forum kompletnym biszkoptem, wiec proszę, nie ciosajcie mi kołków na głowie za jakieś małe błędziki:)

Mimo, że jestem związana z kosmetyką (studiuję kosmetologię na Uniw.Med. w Łodzi, a moja mama i babcia są kosmetyczkami - czyli jakby choroba dziedziczna), to moje pierwsze pytanie padnie właśnie tu.
Nie chcę zaśmiecać profesjonalnego forum, ale nie ukrywam, że liczę na odpowiedzi właśnie profesjonalistek.

Na razie kończę 1. rok. Moja szkoła przygotowuje w dużej mierze teoretycznie, poza tym nie nastawia się głównie na pracę gabinecie, ale też na produkcję i takie tam, więc moja wiedza dotycząca pewnych kosmetycznych dziedzin, jest ładnie mówiąc znikoma.
Mama i babcia też nie mogą mi pomóc, ponieważ w swoim gabinecie zajmują się tylko kosmetyką pielęgnacjno-upiększającą twarzy i ciała, a moje pytanie dotyczy pazurków.

W te wakacje zamierzam zrobić kurs, a na razie chciałabym zapytać o najprostrze sprawy. Jestem kompletnym laikiem w dziedzinie przedłużania paznokci, nie wiem nic, a chciałabym mieć jakąkolwiek wiedzę na ich temat wybierając się na szkolenie. Zaznaczam - mówiąc "nic", naprawdę mam to na myśli:)

Tak więc: co to w ogóle są tipsy? Czy to jest synonim "sztucznego paznokcia"?
I co to są te żele, akryle, fiberglasy..? - to też tipsy?
Nie proszę o instrukcje ani jakieś wypracowania, ale krótki opis co to, czym się różnią. Słyszałam, że jedne się uzupełnia, czymś maluje, inne przykleja, czymś naświetla.. Tak więc widzicie, że naprawdę nie mam zielonego pojęcia.

Wiem, że idąc na szkolenie nawet jako totalna w temacie ciemnota i tak wszystkiego się dowiem, ale chciałabym mieć chociaż zarys pojęcia, żeby nie czuć się jak ostatni baran:))

Liczę na Waszą pomoc

Offline mako

  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3367
Ultra-podstawowe pytania