nazwa to jedna z najistotniejszych kwestii. Od niej zależy między innymi jaki rodzaj klienta będzie się pojawiać. Dlatego też ważne jest dopasowanie odpowiedniej nazwy do tego, jaki został obrany target. Nazwa, to tworzenie własnego wizerunku, to już pierwszy i bardzo duży krok marketingowy. Dlatego radzę dobrze się zastanowić nad wyborem. Należy tu wziąć pod uwagę lokalizację gabinetu, a także potencjalny obszar, z którego będą klienci, czy lokalny, czy na większą skalę. Jeśli ma to być lokalny odradzam raczej czerpanie z języków obcych (chyba że okolica ekskluzywna), raczej mało prawdopodobne żeby się sprawdziło.
Niemałe znaczenie ma też wygląd nazwy - logo. Musi być jasne, czytelne, a jednocześnie interesujące. Jest to duże wyzwanie, ponieważ dość ciężko jest uzyskać coś, co spełnia wszystkie wymagania. Często widzi się firmy, których logo jest nieczytelne, nie koresponduje z działalnością firmy, a przede wszystkim, nie jest wielofunkcyjne, tzn. ładnie wygląda jako szyld ale już np. do druku się nie nadaje.
Życzę powodzenia w tworzeniu.