Autor Wątek: żEL - który wybrać?  (Przeczytany 156270 razy)

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« dnia: 2004-12-26, 21:55:45 »
Chciałabym zająć się przedłużaniem pazurków żelem .. czy mogłybyście mi doradzić co muszę kupić i jakiej firmy produkty są dobre i w miarę w cenie ?  :oops:  z góry dziękuję  :wink:

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #1 dnia: 2004-12-28, 09:41:33 »
ja również jestem początkująca. Zaczęłam "ćwiczyć" na żelu firmy kiss, który nie potrzebuje lampy UV bo jest samoutwardzalny. Poszło mi całkiem nienajgorzej i chyba przerzuce się na bardziej profesionalne żele

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #2 dnia: 2004-12-28, 23:16:08 »
Witam:)
A mozecie mi napisac gdzie mozna kupic taki zel samoutwardzalny??
Z gory dzieki:)

Offline elena

  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • ****
  • Wiadomości: 1015
  • Miejsce pobytu: Kraków
    • http://www.masternail.pl
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-01-25, 06:56:05 »
jesli przyjdzie Wam ochota na prace w zawodzie Stylistki paznokci to serdecznie zapraszam do Krakowa. Prowadze szkolenia i sprzedaz produktow do przedluzania paznokci. Moge sie rowniez pochwalic dużą grupą zadowolonych z mojego nauczania kursantek z całej Polski:) Zapraszam.
www.masternail.pl
Placówka Kształcenia Ustawicznego
Krakow ul.Lubicz 3
gg 4355876 tel 503 101 039

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-01-25, 06:56:05 »

Aguś

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-02-01, 15:04:12 »
Serdecznie radze zaczac od szkolenia. Jestem kursantka elenki wiec moge powiedziec ze jestem bardzo zadowolona z kursu u niej :D

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-02-01, 15:04:12 »

Offline Marlena

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Miejsce pobytu: woj.Lublin
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-02-01, 22:46:03 »
Basienko najperw idż na szkolenie,co z tego że zakupisz super żele jak nie bedziesz miała pojecia jak je nakładać. :wink:  Moje ulubione żele to: Akzentz  i   Randezvous NCS :D

Gość

  • Gość
Kurs paznokci
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-02-03, 12:18:06 »
:lol:  Wtrącam się w rozmowe,ale wszystkie mówicie o tym aby iść na kurs.Napiszcie coś na ten temat. Jakie macie doświadczenia.Gdzie najlepiej sie wybrac na ten kurs ,ile on trwa.(Ile kosztuje)I takie tam.Mnie interesuje rejon Warszawy.Dzięki wielkie za pomoc.

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #7 dnia: 2005-02-08, 16:20:55 »
Madziali mozemy ci doradzic ale sama powinnas wiedziec czego chcesz. wybierz jaka metoda przedluzania pazurkow cie interesuje i wtedy postaram sie doradzic ci porzadna firme. jesli chodzi o czas trwania i koszty to zalezy od tego gdzie robisz kurs !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gość

  • Gość
Żeje jednofazowe
« Odpowiedź #8 dnia: 2005-04-06, 15:24:41 »
Czesc wszystkim.
Niedawno u nas w szkole bylo organizowane szkolenie tipsow wiec sie zapisalam, bo jak to na przyszla kosmetyczke przystalo wypada miec taki kurs skonczony. I to byl blad!!! NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY. Niebede zdradzala nazwy ale latwo sie domyslic bo co chwile widze ze piszecie ze tej wlasnie firmy nie polecacie, ze to dno, no ale moja wina ze wczesniej nie wiedzialam o istnieniu tego forum i dalam sie wrobic.Gdybym wczesniej czytala Wasze rady i opinie nie poszla bym na ten kursik.  Kasa poszla, a ja jestem tylko troszke bardziej zorientowana jak sie zaklada tipsy niz przed ten ze slyszenia. I co mi z tego ze mam dyplom. Np. uzupelniania nam nie pokazali tylko wytlumaczyli. Po prostu naciagaja uczennice bo wiadomo kazda chciala by miec kurs. Ale dosyc tego gadania.
Chodzi mi o to ze pokazali nam na zelach 3fazowych a na 1fazowych nie i nawet nie powiedzieli a mysmy nie zapytaly. Kupilam sobie wlasnie zel 1 fazowy i problem polega na tym czy mam nakladac tylko raz ten zel czy po pierwszym utwardzeniu w lampie druga warstwe i pozniej trzecia???? I czy jesli kilka razy mam nakladac to czy po kazdym utwardzeniu przemywac plynem utwardzajacym czy np. po 3 warstwie?? I ostatnia sprawa. Na kursie paznokietki sie ladnie blyszczaly a po tym moim zelu sa troszke matowe wiec czy do zeli jednofazowych potrzeba jeszcze cos do nablyszczania, czy powinnam kupic zel z innej firmy, a jak tak to jaka polecacie(chodzi mi tylko i wylacznie o jednofazowe)??  Dzieki jesli ktos sie zainteresuje moim problemem.

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #9 dnia: 2005-04-06, 15:40:07 »
co do żeli jednofazowych to ja osobiście polecam zajżec do kosmetikonu, lub na stronę euro-fashion ............ mają super produkty
dla mnie naj jest NSI, Christrio, a ostatnio zakochałam się w rendezvous

i witamy u nas na forum

Aguś

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #10 dnia: 2005-04-06, 15:44:11 »

Nie przemywaj mdz kolejnymi warstwami poniewaz warstwe dysperysjna(czyli ten lepki film) zmywa sie dopiero kiedy chcemy paznokiec opracowac czyli po 2,3 warstwie(w zaleznosci iloma warstwami tworzysz paznokiec). Pamietaj tez ze pierwsza warstwa musi byc cieniutka.

Przewaznie do nablyszczenia stosuje sie typowe zele nablyszczajace poniewaz sa one rzadkie i sa ich specyfika jest intensywne nablyszczenie.

Aguś

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #11 dnia: 2005-04-06, 15:47:40 »
Zwroccie jednak uwage na to ze zele nsi ma dwa rodzaje zeli jednofazowych:
-basic gel(przepraszam za wprowadzenie w blad bo napisalam wczesniej base)
-builder gel
Oba sa jednofazowe.
Base nadaje sie na tipsy poniewaz ich konsystencja jest rzadsza natomiast do budowania na formach poleca sie zel builder.

Natomiast zele Christrio czy Rendezvous nadaja sie i do tworzenia paznokci na formie i na tipsie.
Polecam obie firmy jesli chodzi o zel- choc Christrio jest juz z troszke wyzszej pólki. :)


 :D  :bubble:

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #12 dnia: 2005-04-06, 15:52:20 »
zgadzam się z tobą w 100000% ChChristrio jest z wyższej półki ale na początek do nauki i ćwiczeń troszkę go mi by było szkoda
 :(  :(

do ćwiczeń jednak lepszy będzie tańszy .............. TYlko żeby nikt nie wpadł kupować go na Allegro , tam kosztuje ok 100 zł a w hurtowaniach 60  :!:  :!:  :!:

Gość

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #13 dnia: 2005-04-06, 15:53:01 »
a tak przy okazji ta firma to La :D  czy Perfect????????

Aguś

  • Gość
żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #14 dnia: 2005-04-06, 15:59:57 »
Tak Rande  jest zelem wystarczajacej jakosci jak na poczatki pracy.

Podejzewam ze ta firma to niestety La... :roll:

Ale nie martw sie Natko teraz duzo firm robi doszkolenia gdzie mozesz w porozumieniu z instruktorem eliminowac bledy po kiepskim szkoleniu. Takie doszkolenia prowadzi Sylwia Pfeifer(Lódz) czy Emilia Jasinska(Bydgoszcz) (szczerze polecam obie osoby i recze za ich kompetencje :D )

Wiecej info znajdziesz na rownie sympatycznym forum EF.

www.euro-fashion.com.pl

Zele znajdziesz wlasnie na tej stronie, sa oni ich dystrybutorem. Teraz jest wlasnie promocja na zele basic... mysle ze bardzio ciekawa i warta zainteresowania jesli pracujesz na tipsach.

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

żEL - który wybrać?
« Odpowiedź #14 dnia: 2005-04-06, 15:59:57 »