Autor Wątek: Cera naczynkowa-wrażliwa  (Przeczytany 51257 razy)

Gość

  • Gość
CERA NACZYNKOWA
« Odpowiedź #15 dnia: 2005-11-20, 17:56:54 »
HEj dziewczyny :)
 Jakie kosmetyki polecacie do cery naczynkowej? :)

Kasia_Krzysztoszek

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #16 dnia: 2005-11-20, 18:19:45 »
W szczególności polecam kosmetyki z witaminą C oraz K, które uszczelniają naczynka krwionośne. W preparatach pielęgnacyjnych unikaj składników takich jak: ogórek, aloes oraz róża.
Świetną serię do cer naczynowych ma Ziaja.

Offline Joanna

  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 1870
cera naczynkowa
« Odpowiedź #17 dnia: 2005-11-20, 22:14:05 »
tez polecam ziaję :D

Offline ankuak

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 781
cera naczynkowa
« Odpowiedź #18 dnia: 2005-11-29, 18:55:10 »
Polecam serie azulenową z firmy LD -Living Dimension, której dystrybutorem jest Bio-Kosmetyka jest bardzo dobra za przystępną cenę lub z Thalgo krem Bio-Protectiv, maske Bio-Soothing i jest jeszcze serum z tej samej serii, a jeśli chodzi o zabiegi Thalgo to świetne rezultaty daje seria Cold Marine
Anna K.
kosmetolog licencjonowany,
technik usług kosmetycznych,
wizażysta

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

cera naczynkowa
« Odpowiedź #18 dnia: 2005-11-29, 18:55:10 »

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #19 dnia: 2006-03-30, 21:22:56 »
a jaka konsystencje maja kremy z Floslek? bo mi sie tez robia czasem zaskorniki itp, grudki, czy te kosmetyki sa lekkie??

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

cera naczynkowa
« Odpowiedź #19 dnia: 2006-03-30, 21:22:56 »

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #20 dnia: 2006-04-03, 21:45:27 »
ech, wyczytalam, ze krem do cery naczynkowej nawilza i zarazem natluszcza skore:/ to moze sie nadawac do lekko tradzikwoej skory? chyba bedzie dawal efekt wysmarowania maslem?? :roll:

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #21 dnia: 2006-06-01, 18:04:06 »
Ja też polecam Dermoprogram z Erisa :lol:

Gość

  • Gość
Kremy do cery naczynkowej
« Odpowiedź #22 dnia: 2006-06-29, 21:54:07 »
Mam cere z dosc slabymi naczynkami. Uzywam kremów -  nawilzajacego i półtłustego z serii Lirene. Sa doskonale. Półtłusty na zimę i nawilżający gdy jest cieplej. Polecam gorąco. :)

Mam pytanie. Czy po dluższym używaniu tych samych kremów skóra może słabiej na nie reagować? Jak dlugo można uzywać tych samych?

Co poleciłbyscie stosowac oprócz wymienionych, a może zmienić na inne? Myślę o niedrogich kosmetykach. Szczególnie coś na wrażliwe naczynka i w klimacie gdzie są silne i chłodne wiatry jesienia i zima.

Pozdrawiam serdecznie  :)

Offline Joanna

  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 1870
cera naczynkowa
« Odpowiedź #23 dnia: 2006-06-29, 22:10:28 »
[guote]Mam pytanie. Czy po dluższym używaniu tych samych kremów skóra może słabiej na nie reagować? Jak dlugo można uzywać tych samych
Cytuj


To prawda, trzeba zmieniać krem co mniej więcej 2-3 miesiące, skóra już jest przyzwyczajona do składnik.ów kremu i może nie być skuteczny


C o poleciłbyscie stosowac oprócz wymienionych, a może zmienić na inne? Myślę o niedrogich kosmetykach. Szczególnie coś na wrażliwe naczynka i w klimacie gdzie są silne i chłodne wiatry jesienia i zima


jest wiele firm oferujacych takie kremy, może coś z apteki?

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8120
  • to co pozostało
cera naczynkowa
« Odpowiedź #24 dnia: 2006-07-14, 12:37:00 »
w oriflamie maja krem z wyciągiem z kasztanowca :)
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #25 dnia: 2006-08-06, 23:24:07 »
a ja poloecam kremy z FlosLeku, dla mnie swietne, mialam tez z Ziaji, tez dobre, bardzo llekka konsystencja, a kilka dni temu zakupilam krem Pharmaceris do skory naczynkowej, nawilzajacy-- nie wiem jak dzialanie ale ma lekka konsystencje i zle sie go rozsmarowuje :x

Offline DaJusia

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 802
cera naczynkowa
« Odpowiedź #26 dnia: 2006-08-07, 20:29:22 »
Zdecydowanie powinnaś zmienic kremik, bo buzia przyzwyczai sie do danego składu w kremie i nie bedzie rezultatów; najlepiej jest miec dwa kremiki i stosować na zmianę, po jednym opakowaniu - wychodzi zmiana mniej wiecej co 3miesiace...

FlosLek ma bardzo fajne z tej serii, Dermika - ciut drozsze... te sa sprawdzone a w sumie to kazda firma ma coś do zaoferowania...
pozdrawiam, Daria
SPA Hotel DIAMENT Ustroń

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #27 dnia: 2006-08-08, 09:35:35 »
Cytat: "DaJusia"
Zdecydowanie powinnaś zmienic kremik, bo buzia przyzwyczai sie do danego składu w kremie i nie bedzie rezultatów; najlepiej jest miec dwa kremiki i stosować na zmianę, po jednym opakowaniu - wychodzi zmiana mniej wiecej co 3miesiace...




Możesz podać źródło tej informacji?

Offline DaJusia

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 802
cera naczynkowa
« Odpowiedź #28 dnia: 2006-08-11, 22:37:06 »
Cytat: "stanulka"
Cytat: "DaJusia"
Zdecydowanie powinnaś zmienic kremik, bo buzia przyzwyczai sie do danego składu w kremie i nie bedzie rezultatów; najlepiej jest miec dwa kremiki i stosować na zmianę, po jednym opakowaniu - wychodzi zmiana mniej wiecej co 3miesiace...




Możesz podać źródło tej informacji?


Tak mnie nauczono w szkole...  :)
pozdrawiam, Daria
SPA Hotel DIAMENT Ustroń

Gość

  • Gość
cera naczynkowa
« Odpowiedź #29 dnia: 2006-08-12, 09:44:06 »
co do Pharmaceris, pisalam, ze zle sie rozprowadza-- dxialo sie tak dlatego, ze bralam go za duzo na twarz, a potrzeba malutko i wtedy jest ok.

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

cera naczynkowa
« Odpowiedź #29 dnia: 2006-08-12, 09:44:06 »