Autor Wątek: Na co zwraca uwage pracodawca zatrudniający kosmetyczkę??  (Przeczytany 2225 razy)

Offline Kagaja

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 1
Pytanie raczej kieruje do pracodawców.

Napewno nie do osób którym się tylko wydaje jak to może wyglądać.

Co sie liczy umiejętności napewno się liczą i wiedza podejście do klienta, wygląd. Tylko czy bez doświadczenia można dostać prace. (zakładając że oczywiście ukończyło się szkołe lub kursy)
Załużmy że mam potrzebne mi umjęjętności talent i całą reszte i nadaje sie do tego zawodu, ale nie mam doświadczenia, czy pracodawca patrzy wtedy tylko na paierki i certfikaty i na tej podstawie przyjmuje na okres prubny czy zanim przyjmie sprawdza jakoś nasze umiejętności.

Czym powinna się wykazać kosmetyczka starająca się o prace w salonie.

Czy w większości faktycznie olewacie sprawe i stawiacie tylko na doświadczenie które gwaratuje że dana kosmetyczka coś umie i nie trzeba sie zbytnio przejmować.

Offline Tomek

  • Administrator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2548
Odp: Na co zwraca uwage pracodawca zatrudniający kosmetyczkę??
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-10-25, 08:00:20 »
Na pewno doświadczenie jest dużym atutem, bo po poznaniu specyfiki gabinetu, zabiegów, marek na których się pracuje, możesz przystąpić do pracy. Jednakże często zdarza się, że przyzwyczajenia i umiejętności nie pasują do sposobu pracy w danym gabinecie, więc... Cóż bywa to różnie. Zależy czy trafiasz do 'zakładu produkcyjnego' (np. SPA) gdzie często liczy się tylko 'zaliczenie klienta', który i tak jest okazjonalny, nie jest klientem stałym. Czy do gabinetu, w którym klienci bywają regularnie i prowadzi się pełen program pielęgnacyjny.

Pamiętaj, że nie ma "drugiego - pierwszego wrażenia". Na rozmowie pokaż się z najlepszej strony i... nie ściemniaj. To niema sensu, na dłuższą metę nie da się udawać a dostać pracę aby ją zaraz stracić to trochę bez sensu (często opinia pójdzie za Tobą).