Autor Wątek: Sucha twarz u faceta  (Przeczytany 1191 razy)

Offline endrion

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Miejsce pobytu: rzeszów
Sucha twarz u faceta
« dnia: 2016-12-11, 21:16:48 »
Cześć :)  Nie wiem ile procent na tym forum stanowią panowie ale mam nadzieję, że i oni mogą liczyć na pomoc ;)
Otóż mam 20 lat i od dłuuuuuuższego czasu zmagam się z suchą cerą. Przyznam, że wcześniej mniej mi to przeszkadzało, ale im jestem starszy tym co raz bardziej mnie to po prostu drażni.
Nie ma szans, żebym po umyciu twarzy nie nałożył jakiegoś kremu. Po prostu kiedy tylko osuszę twarz, staje się ona szorstka, sucha i swędzi jak diabli :/ Nigdy nie stosowałem "profesjonalnych" kosmetyków by zapobiec tego typu problemowi. Po każdym umyciu smaruję twarz tylko kremem Nivea i to mi "pomaga", po prostu wtedy mnie nie swędzi, do momentu kiedy nie umyje twarzy po raz kolejny. Wcześniej w aptece kupowałem krem Linoderm Omega tłusty, ale działał na tej samej zasadzie- łagodził swędzenie i szorstkość. Co prawda staram się nie myć za często twarzy (jakkolwiek to brzmi :D ) ale wiadomo, że higienę trzeba mimo to zachować i myję z reguły 3-5 razy dziennie. Nie stosuję żadnych kosmetyków do mycia twarzy. Nigdy nie miałem problemu z trądzikiem.
Mam nadzieję, że znajdzie się jakieś ukojenie dla mojej twarzy :)

Offline KasiaL87

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Miejsce pobytu:
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #1 dnia: 2016-12-22, 12:12:54 »
Polecam jakiś balsam do twarzy. Z reguły wmasowanie go w twarz pomaga.

Offline Beataoff

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miejsce pobytu: Łódź
  • Puuurfect lofffer :)
    • Kamerzysta na wesele
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #2 dnia: 2016-12-28, 22:39:20 »
Ja polecam kupić sobie tani krem apteczny Alantan Dermoline, Lekki krem z alantoniną i d-pantenolem 5 lub wersje różową ( na zimę) jest on półtłusty i można stosowac grubszą warstwę na noc. Na dzień ten pierwszy który podałam jest idealny, nie zostawia żadnej warstwy tylko cały się wchłania :)

Offline zuzanna.gas

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Miejsce pobytu:
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #3 dnia: 2016-12-29, 23:36:59 »
Sucha twarz u faceta się pojawia często ponieważ nie mamy na oknach http://www.dekor-24.pl/folie-okienne-przeciwsloneczne-na-okna takich folii przeciwsłonecznych. Słońce wysusza skórę na twarzy to nie jest jakaś nowość. Warto się zaopatrzyć w takie materiały. Jednorazowo zakupujesz taką rzecz i masz święty spokój.
« Ostatnia zmiana: 2017-04-24, 12:30:21 wysłana przez zuzanna.gas »

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #3 dnia: 2016-12-29, 23:36:59 »

Offline kikeli

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Miejsce pobytu: osina
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #4 dnia: 2017-09-10, 10:55:30 »
bardzo dobre są w przypadku suchej skóry u mężczyzny kosmetyki bielendy hydra force hialuron, mój facet ich używa i jest zadowolony z efektów, skóra natychmiast po nałożeniu odzyskuje elastyczność i nie ściąga się.

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #4 dnia: 2017-09-10, 10:55:30 »

Offline dziurawiec

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Miejsce pobytu: Kraków
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #5 dnia: 2017-09-17, 02:50:51 »
Jestem wlasnie facetem, zmagałem sie z tym problemem przez wiele lat. Skóra sucha na twarzy, łopatkach, barkach, nie mogłem usnąć tak prześcieradło nieraz drażniło na plecach. Dieta, wpierw dieta. Zrezygnowałem z cukru, białej mąki czyli chleba, makaronów itp, mleka, mniej alkoholu, probiotyki dla włściwej flory bakteryjnej jelit. Jadam bardzo proste naturalne pokarmy np. groch połówki łuskany, ryż biały brązowy, ziemniaki, soczewica wiecej tłuszczy naturalnych, mniej węglowodanów, pije herbatki ziołowe rumianek, mięta, pokrzywa. Skóra bardzo podziękuje za taką zmianę. Sorry ale nie używam juz żadnych kremów bo skóra jest w tak dobrej kondycji sama od siebie. Nie tłusta, nie sucha po prostu taka jak ma być. U mnie problemem było najwidoczniej nietolerowanie na początku wspomnianych produktów. Żaden lekarz Ci tego nie powie, dematolodzy  : hahaha : będa wymyślać z kosmosu niestworzone choroby skóry  : bredzisz : a do tego problemu trzeba podejść całościowo, bo skórne zmiany są zwykle reakcją na alergie w organiźmie

Offline MadleneX17

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miejsce pobytu: Wrocław
Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #6 dnia: 2017-10-18, 12:24:09 »
Dieta jest mega ważna. Aż tak radykalnie do tego podszedłeś... Warto stopniowo wprowadzać pojedyncze składniki i patrzeć, jak skóra reaguje. Wtedy wiadomo, co powodowało problem. No i niekoniecznie kremy, ale też inne mydło, takie, które nie wysusza, np. jakieś mydło z węglem czy naturalne, na glicerynowej bazie mydlanej - mam na myśli taką bazę jak na EcoFlores.eu.
« Ostatnia zmiana: 2017-10-18, 12:38:05 wysłana przez MadleneX17 »

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Odp: Sucha twarz u faceta
« Odpowiedź #6 dnia: 2017-10-18, 12:24:09 »