Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Początkujący / Odp: budowa włosa i budowa paznokcia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kasiula1 dnia Dzisiaj o 16:59:37 »
Polecam zaopatrzyć się w skrzyp polny, ma on super działanie na włosy i paznokcie. Pozdrawiam
2
Inne sprawy - tematyka forum / Hybryda
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Larysa dnia Dzisiaj o 16:23:21 »
Której firmy lakiery hybrydowe byście poleciły Neo Nail czy Semilac? opinie podzielone , a ja jestem początkująca jeśli chodzi o hybrydę  :hurra: :hurra: :hurra:
3
Piercing / Odp: kolczyki u niemowlaka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Larysa dnia Dzisiaj o 16:20:49 »
W salonie , którym pracowałam nie przekłuwano uszu poniżej roczku . Ja sama mojej córce przekułam uszy dopiero w wieku 5 lat bo sama o to poprosiła i była świadoma na co się decyduje :) nie jestem zwolenniczką przekuwania uszu u takich maluszków :(
4
Makijaż / Odp: Trwałe cienie do powiek ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Larysa dnia Dzisiaj o 16:18:14 »
Ja bym została jednak przy Inglocie bo są teraz w czołówce :) dobrze tez się sprawdzają cienie z Avonu :D
5
Szkolnictwo / Odp: Trójmiasto - szkoły kosmetyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Larysa dnia Dzisiaj o 16:16:27 »
hej dziewczyny :)
Czy możecie mi polecić jakiś kurs na stylizację paznokci i na doczepianie rzęs? nie chodzi mi o szkołe czy studium , tylko krótki kurs w okolicach Trojmiasta.
6
Zabiegi Gabinetowe / Odp: depilacja bikini a podraznienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez your dnia Dzisiaj o 11:41:50 »
Ja miałam mega podrażnienia w okolicach bikini jak stosowałam maszynkę. Ta metoda była zdecydowanie nie dla mnie. Potem przez kilka tygodni po użyciu leczyłam się z podrażnień i nawet nie myślałam o założeniu wyciętych majtek z bikini...
Takie same rezultaty dawała depilacja woskiem ( zazdrościłam dziewczynom które mogą sie na coś takiego zdecydować i coś takiego nie przynosi u nich negatywnych konsekwencji.....).