Autor Wątek: Jaka firma profesjonalna ma najlepszą ofertę produktów do domu?  (Przeczytany 3392 razy)

Offline bkalinowska

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 4
Chciałabym wprowadzić na jesień nową firmę. Zależy mi na fajnych, niebanalnych zabiegach, ale przede wszystkim na  szerokiej ofercie produktów detalicznych. Najlepiej średnia półka cenowa, kremy ok. 100-300zł i dobra marża. Sprzedaż detaliczna to nasza mocna strona, ale 20-30% narzutu jaką dają firmy to zbyt mało.... Do tego oczywiście ważne są broszury, ulotki, książeczki i cenniki. Polecicie kogoś?

Offline Ewazmuda

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Jaka firma profesjonalna ma najlepszą ofertę produktów do domu?
« Odpowiedź #1 dnia: 2017-09-25, 12:06:48 »
ja pracuję od kilku lat na marce Dr. Baumann www.dr-baumann.pl mają zarówno dobrej jakosci produkty do gabinetu, jak i do odsprzedaży - no i marża przyzwoita :)

Offline annsuw

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Jaka firma profesjonalna ma najlepszą ofertę produktów do domu?
« Odpowiedź #2 dnia: 2018-04-06, 22:03:44 »
Polecam i sama używam kosmetyki : cenzura :  :) Produkty bronia sie same, szeroka oferta, swietne sklady i ciekawa oferta kosmetyczna dla salonow.
« Ostatnia zmiana: 2018-04-11, 13:06:27 wysłana przez Tomek »

Offline Cytryna

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 228
Odp: Jaka firma profesjonalna ma najlepszą ofertę produktów do domu?
« Odpowiedź #3 dnia: 2020-03-04, 09:44:47 »
Osobiście uwielbiam kremy do twarzy w musie od Merz Spezial.  https://www.merzspezial.pl/produkty-merzspezial/cream-mousse-hyaluron/

Ich krem z kwasem hialuronowym jest jednym z moich ulubionych kremów. Pomimo, że mam cerę mieszaną to jest kremem lekkim i świetnie nawilżającym. Gdy tylko moja cera się zbytnio wysuszy to wracam do tego kremu, bo na długo nawilża.

Dodatkowo ma postać musi, pierwszy raz w sumie używam takiego kremu ale podpasował mi :)