Autor Wątek: Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne  (Przeczytany 66717 razy)

Gość

  • Gość
Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne
« dnia: 2005-04-21, 19:40:48 »
Czy wie ktoś jakie przedmioty są na Wyższej Szkole Humanistyczno Ekonomiczna na kierunku pedagogika zdrowia specjalizacja: kosmetologia :)

Gooosha

  • Gość
Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-05-09, 22:30:07 »
niestety nie studiowałam na tej uczelni, ale słuszałam pozytywne opinie na jej temat. chciałam na niej studiować ale cena mnie odstraszyła. więc studiuję w bydgoszczy. tez jest fajnie i trafiłam na superowych ludzi. pozdawiam

Gooosha

  • Gość
Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-05-23, 13:45:14 »
Nie wiem jakie są przedmioty, ale nie polecam tej szkoły. Moje koleżanki tam się uczą i nie mają dobrej opini na ten temat. Pozdrawiam

Gość

  • Gość
WSHE - Nieeeeee!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-06-01, 19:45:51 »
Witam. Przedmioty są różne. Ale ze szczerego serca odradzam tą szkołę ze względu na wyjątkowo niski poziom. Oceny dostaje się za to czy się wpłaciło w terminie czesne. Jeżeli chcesz się czegoś nauczyc to nie idź do tej szkoły. Naprawdę nie warto. Pozdrawiam :D

Gość

  • Gość
Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-06-01, 20:02:11 »
Witam. Miałam stycznoś z ludźmi w trakcie i po nauce na UM. Opinie są podzielone. Wszystko zależy czy jesteś już po jakiejś szkole kosmetycznej czy jesteś jeszcze "świeża". Osoby, dla których UM jest pierwszą szkołą są raczej zadowolone, ale osoby chociażby po studium oczekiwały troszkę więcej. Wyobraż sobie sytuację, że na drugim roku ktoś Cię uczy nakładac mleczko kosmetyczne. Śmiech  :lol:   Pozdrawiam

Gość

  • Gość
Łódź - Wyższe Uczelnie Kosmetyczne
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-06-02, 10:10:55 »