Autor Wątek: TWARZ NA BANERZE  (Przeczytany 10701 razy)

Offline _Bella

  • Technik Usług Kosmetycznych
  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 594
TWARZ NA BANERZE
« dnia: 2011-06-26, 11:22:02 »
Zdecydowałam się choć może uznacie to za próżne  :lol: zostać sama twarzą swojego salonu... Nie chcę płacić modelce skoro mogę być nią sama a przy okazji zyskać śliczną sesję za jednym kosztem. Jak już gdzieś wspominałam - nie znam się na fotografii i nie potrafię nigdy oddać stylizacji na zdjęciu. Czekam na odpowiedzi z dwóch pracowni fotograficznych. Jedna zażyczyła sobie 100 PLN. Także cena zabójczą nie jest... Przy okazji uwiecznię swoje rude włoski  :redface:. Problem w tym, że nie mogę się zdecydować na stylizację, macie jakieś pomysły  :question:
`Czasem lepiej odejść od zmysłów
niż zwariować...`

Offline kkkcelyna

  • Kosmetolog
  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 178
Odp: TWARZ NA BANERZE
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-06-26, 12:39:12 »
A nie wolałabyś jakieś fajnego logo swojego gabinetu ??

Offline _Bella

  • Technik Usług Kosmetycznych
  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 594
Odp: TWARZ NA BANERZE
« Odpowiedź #2 dnia: 2011-06-26, 12:53:52 »
Logo już mam.
`Czasem lepiej odejść od zmysłów
niż zwariować...`

Offline Joanna

  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 1866
Odp: TWARZ NA BANERZE
« Odpowiedź #3 dnia: 2011-06-26, 13:29:42 »
Nie uznałabym tego za próżne. To bardzo fajny pomysł. Jak się ma urodę, to dlaczego z tego nie skorzystać :hurra:

Offline kkkcelyna

  • Kosmetolog
  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 178
Odp: TWARZ NA BANERZE
« Odpowiedź #4 dnia: 2011-06-26, 15:11:38 »
Też miałam taki pomysł, tym bardziej, że mama fotograf  : brawo : Ale w końcu sama mi odradziła  :roll:

Offline bazylinka

  • Czasami tu zaglądam...
  • **
  • Wiadomości: 62
Odp: TWARZ NA BANERZE
« Odpowiedź #5 dnia: 2011-06-26, 18:21:26 »