Autor Wątek: Praktyczne info  (Przeczytany 3720 razy)

Gość

  • Gość
Praktyczne info
« dnia: 2005-04-29, 18:54:00 »
Hej!
Jestem nowicjuszką na forum i chciałabym prosić o pomoc.Prosze o podanie jakiś praktycznych linków o pazurkach i metodzie żelowej.Właśnie zaczynam pracę tą metodą i chciałabym się podszkolić coś więcej o niej i generalnie o pielęgnacji paznokci.Jeżeli macie jakieś praktyczne linki proszę o podanie.Chciałabym również dowiedzieć się co sądzicie o artykułach firmy Perfect Lady?Pozdrawiam :D

Aguś

  • Gość
Praktyczne info
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-04-29, 18:58:41 »
Kochanie wlasnie trafilas pod dobry adres...-jak czegos nie wiesz pytaj chetnie pomozemy,wymienimy sie doswiadczeniem- wiele ciekawych informacji znajdziesz takze na forum ef.
www.euro-fashion.com.pl

Gość

  • Gość
Praktyczne info
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-04-29, 21:35:04 »
Witaj
Ja tez tu jestem nowa, ale jesli chodzi o paznokcie to pracuje od 1,5 roku własnie na produktach marki Perfect Lady i jestem z nich bardzo zadowolona, nie mam z nimi zadnych problemów i z reka na sercu moge Ci je polecić. Byłam też na darmowym pokazie na ktorym kupilam sobie te produkty.
A oto linki
www.perfect-lady.pl
www.brokat.sklep.pl

Pozdrawiam
LIMONE

Gość

  • Gość
Praktyczne info
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-05-01, 18:13:03 »
JA OSOBISCIE PERFECT LADY NIE POLECAM! UWAZAM ZE NA NIE AKURAT SZKODA KASY! I NIE CHCIAŁABYM MIEC ROBIONYCH PAZURKÓW TYMI PRODUKTAMI W SALONIE!( ale to jest moje zdanie)

emiliaj

  • Gość
Praktyczne info
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-05-01, 18:20:41 »
ja tez uwazam, ze perfect lady odpada, dla mnie to nie jest nawet w pelni profesjonalna firma...

Gość

  • Gość
Praktyczne info
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-05-01, 18:35:55 »
chociaz wogole nie znam sie na robieniu pazorkow mam zakupionych kilka produktow perfect lady a ze nie bede miala z nich pozytku bo i tak musze isc do salonu to jakby co odsprzedam jakby ktos byl chetny ;)

Offline Marlena

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 327