Autor Wątek: Kosmetyki dla młodego mężczyzny  (Przeczytany 4808 razy)

Offline Iwon92

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 2
Kosmetyki dla młodego mężczyzny
« dnia: 2014-11-26, 17:31:41 »
Witam mam na imię Mateusz mam 22 lata i chciałbym prosić  o rade jak zadbać o siebie i jakich kosmetyków używać. Przyszedł czas by zadbać o siebie i cerę itp. Niestety teraz większość ludzi patrzy jak człowiek wygląda czy zadbany czy też nie. Cerę na twarzy mam tłustą z zaskórnikami i łojotokiem . Niestety w rodzinie nie mam kuzynek itp by ktoś mi doradził w tych sprawach a jak jestem kompletnie zielony ze stosowaniem chemii. Więc proszę o wyrozumiałość i rade jak stosować i i na co konkretny kosmetyk jest. Niestety jeszcze mam trądzik morze on nie jest bardzo widoczny ale jest w formie nie ropnej.Z góry dziękuje za wyrozumiałość i rade jeśli ktoś chce pomóż.
 

Offline pefredo.salon

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Kosmetyki dla młodego mężczyzny
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-11-27, 11:00:08 »