Autor Wątek: Mieszanie żeli różnych firm  (Przeczytany 3650 razy)

Alutkazaj

  • Gość
Mieszanie żeli różnych firm
« dnia: 2006-10-04, 22:28:21 »
Proszę mi powiedzieć, czy mieszacie żele różnych firm przy nakładaniu tipsów? Tzn. czy na przykład używacie bondera firmy x a budującego firmy y i może jeszcze nabłyszczającego firmy z?
Ja do tej pory tego nie robiłam i zastanawiam się czy nie zacząć...

Offline maciejka

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 394
Mieszanie żeli różnych firm
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-10-04, 23:05:24 »
pracuje na ibd ostatnio zabrakło mi ultra seala (żel nabłyszczający) i dałam inny i nic sie nie stało w takim przypadku można dac inny nawieżchniowy i raz dalam french z innej firmy i spoko pazurki trzymają się do teraz.nigdy nie mieszam bondera x i budującego z.

Offline Blacknight

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Muslim world
Mieszanie żeli różnych firm
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-10-04, 23:08:16 »
ja jestem nowicjuszem mozna powiedziec w branzy:) dopiero pare miesiecy. Pytam sie za kazdym razem doswiadczonych stylistek czy mozna, czy to nie zaszkodzi. Troche tez eksperymentuje i tak:
podklady, bondery, primery z IBD, czasem odtluszczacz, wytrawiacz z Perfect lady. generalnie wszytko uzywam z IBD ale zamiast ultra sealu daje zel quattro ze star nailsu. nie matuje mi sie i jest o niebo lepszy. wiem ze mozna go laczy podobno z wszystkimi dostaepnymi. Nie zawiodl mnie jeszcze.
dzis zrobilam kolejny eksperyment, jak juz sie wczesniej chwalilam na forum w niedziele zafundowalam sobie Magic Nails Flexi GEL ale do płytki naturalnej. W hurtowni udane xzakupy sympatyczny pan powiedzial ze nie mozna nim przedluzac i tylko sam sie go naklada.
hm, po gadu-gadulcowych konsultachach z Talencją udało mi sie zrobic najpiekniejsze paznokcie u stóp jakie kiedykolwiek miałam:)))- oto moj przepis: