Autor Wątek: LAMPA UV - którą wybrać?  (Przeczytany 109251 razy)

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #15 dnia: 2005-05-12, 11:26:34 »
Będę niedługo kupować lampę i też myślałam o allegro.Powiedz mi od kogo kupowałaś jeżeli jesteś naprawdę taka zadowolona. Nie wiedziałam, że mogą być gorsze lampy.

kasiek

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #16 dnia: 2005-05-12, 13:12:32 »
ja kupowałam od andrew35  ... oni maja sklep internetowy i sprzedaja produktu PL ale lampa jest zajebista ........... adres ich sklepu http://www.wszystkodopaznokci.com.pl wiec problemu z gwarancja i reklamacja nie bedzie jakby co

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #17 dnia: 2005-05-12, 13:42:55 »
Dzięki serdeczne,
potrzebuję dobrej lampy i nie koszmarnie drogiej, więc nie mogę sobie pozwolić na zakup lampy która źle utwardza. :D

Aguś

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #18 dnia: 2005-05-12, 14:00:46 »
To nie firma lampy ma tu znaczenie lecz moc swietlowek i ich jakosc. Nie moze byc zbyt mala moc. Ale spokojnie mozesz kupic inna lampe tylko dowiedz sie jakiej zarowki wymagaja zele. Nie polecam takze produktow la femme do przedluzania. Naprawde za te cene mozna zainwestowac w lepszej jakosci zel.  :wink:
Tu masz info o lampach:
http://www.kosmetyczki.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=797

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #18 dnia: 2005-05-12, 14:00:46 »

www.estetykatwarzy.pl


Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #19 dnia: 2005-05-12, 17:32:54 »
co do lamp to mam pytanie:
czy te lampy na allegro opłaca sie kupować, z reguły produkty do stylizacji paznokci nie sa tam najle4pszej jakosci ale własnie popatrzyłam na te niektóre lampy tunelowe 4x9 watt i sa srednio w cenach od 160 zł  8O

zastanawiam sie czy są one dobrej jakości i czy w ogole nadają sie do uzytku??????? :roll:

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #19 dnia: 2005-05-12, 17:32:54 »

Aguś

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #20 dnia: 2005-05-12, 19:06:42 »
Częsc z tych lamp jest sprowadzana np z niemiec z tej samej firmy z ktorej sa sprzedawane lampy przez np Activ czy jeszce inne hurtownie. Z tym ze prywatna osoba sprzedajaca ci taka lampe na allegro nie narzuca sobie takiej marzy jak w danej hurtowni a i tak jeszce na niej zarobi. Kwestia tylko tego jakie bedziesz miala szczescie osoba kupujaca i czy lampa bedzie dzialala bo w razie klopotu z lampa z allegro to zonk a w razie klopotu z lampa kupiona z pewnego zrodla oslylasz ja do danej hurtowni a oni w ramach gwarancji musza taka lampe naprawic.(to czy zrobi to ktos od nich czy oni odsylaja to do producenta to juz ich sprawa)
Kupujac takze lampe na allegro nie jestescie do konca pewne czy nie byla juz uzywana a newet jesli nie ktos moze poprsotu wsadzic tam juz czesciowo zuzyte swietlowki(z innej lampy a te dobre zabrac dla siebie) i masz 100zl jak nie wiecej w plecy.

Co do swietlowek to przewaznie wiekszosc lamp nawet w dobrych hurtowniach jest wyposarzona w swietlowki ktore umiescil tam producent. Ale gdy sie zuzyja to radze juz kupowac swietlowki z danych polecanych firm jak np philips(dostepne juz w danych sklapach kosmet) a nie na allegro :wink:

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #21 dnia: 2005-05-12, 20:32:05 »
jeszcze nie słyszałam zeby w jakims sklepie kosmet dostać swietlówke uv,
moze dlatego ze nie pytałam sie ale czy np. w sklepie z żarówkami lub podobnym dostane taką świetlówkę?? chyba nie ??

Aguś

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #22 dnia: 2005-05-12, 21:50:18 »
Jak to nie? Mowie o sklepach czy hurtowniach z artykulami do przedluzania a niekotre maja poszerzony asortyment o kosmetyke ogolna. Nie mowilam o drogerii.
W sklapie elekt nie dotaniesz takiej swietlowki bo prócz promieni widzialnych emituje ona jeszce uva wiec jest to specjalistyczna swietlowka.

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #23 dnia: 2005-05-12, 21:54:40 »
chyba zle Cie zrozumiałam bo myslałamze chodzie Ci o drogerie ??????

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #24 dnia: 2005-05-13, 16:10:51 »
:) Dzięki za konkretną odpowiedz.Będę pracować na produktach star nails i nie wiem jaką lampę powinnam do ich produktów kupić, ale mam na oku taką która myślę, że będzie dobra również do innych żeli. Chcę kiedyś pracować również na innych żelach.
220-230, 50 Hz. moc:36W-4 podw. żarówki philips 9W, to chyba będzie dobry wybór, jak myślisz :?:  :D

Aguś

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #25 dnia: 2005-05-13, 16:36:43 »
Mysle ze bedzie oki :wink:

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #26 dnia: 2005-05-13, 17:55:09 »
Super :!: ,no to mogę być spokojna. Serdeczne dzięki :D

Gość

  • Gość
lampa basic one
« Odpowiedź #27 dnia: 2005-06-12, 11:16:06 »
Czy ta lampa ma wyłącznik czasowy ? Czy będzie dobrze utwardzać żele IBD? Czy ma to jakieś znaczenie?

Aguś

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #28 dnia: 2005-06-12, 11:34:11 »
Nie ma wylacznika czasowego. Tak utwardzi zele ibd :lol:

Gość

  • Gość
LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #29 dnia: 2005-06-12, 12:48:45 »
Dzieki za odpowiedź ,zastanawiam sie , którą wybrać bo jest też w w sklepie active shop tunelowa 36 W za 330 zł, ale nie wiem jaką opinie mają te lampy?

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

LAMPA UV - którą wybrać?
« Odpowiedź #29 dnia: 2005-06-12, 12:48:45 »