Autor Wątek: bezwonne liquidy  (Przeczytany 4406 razy)

Gość

  • Gość
bezwonne liquidy
« dnia: 2006-03-03, 16:59:23 »
jestem po kursie i pozamawiałam dobrych firm produkty do stylizacji paznokci- m.i. liquid nsi spa bezwonny i do tego akryle nsi speed. w polaczeniu rozlewa sie troszke mimo ze proporcje sa dobre i jak naloze na tips to troche dlugo schnie i potem do pilowania jest troche jakby gumowy!!! lipa troche :? a moze do akrylu nsi speed powinnam dokupic liquid nsi atraction??? czy ktos na tych spa pracowal?????? :cry: pozdrawiam

Offline Darianna

  • Ekspert(ka) - manicure, pedicure, nailstyling
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1222
bezwonne liquidy
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-03-03, 19:44:01 »
Akryle bezwonne zawsze schną minimalnie dłużej i pozostawiają na końcu taką "gumowatą" powłoczkę,którą należy pozniej spiłować.

Gość

  • Gość
bezwonne liquidy
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-03-03, 22:32:36 »
A ja akrylom bezwonnym mówię zdecydowane nie! Uważam, że są kiepskie - bez różnicy z jakiej firmy. Jak dla mnie i tak mają ten specyficzny zapach, może ciut łagodniejszy, ale za to długo schną. Mam złe doświadczenia. Wole troszke pocierpieć, ale pracować z profesjonalnymi materiałami.

Gość

  • Gość
bezwonne liquidy
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-03-03, 22:38:20 »
akryl bezwonny wymaga troche innej techniki pracy - pedzelek musi byc bardziej suchy niz w tradycyjnym. stad problemy z rozlewaniem i dlugim schnieciem

akryl NSI SPA jest bardzo dobrej jakosci ale trzeba umiec nim pracowac :) sprobuj kulki brac 'za suche' jak na metode tradycyjna, powinno pomoc

Gość

  • Gość
bezwonne liquidy
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-03-05, 07:36:02 »
dzieki za pomoc buźka :)  :)

Offline mako

  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3367
Akryl bezwonny
« Odpowiedź #5 dnia: 2007-03-23, 14:03:35 »
Wiem, że sporo osób nie zagląda na główną stronę kosmetyczki.net.
Informuję, ze pojawił sie nowy art. z AP dotyczący akrylu bezwonnego.