Autor Wątek: cążki do manicure  (Przeczytany 21757 razy)

Gość

  • Gość
cążki do manicure
« dnia: 2005-04-14, 16:15:07 »
mam takie pytanie - jakie cążki polecacie do tradycyjnego manicuru ? Do tej pory korzystałam z cążek zakupionych w szkole, ale nie najlepiej mi sie na nich pracuje wręcz koszmarnie, i na sama myśl wycinania skórek cążkami trzesa mi się ręce. :?  A może to kwestia techniki ?

Offline Kasia_Krzysztoszek

  • To zaczyna być obsesją
  • ****
  • Wiadomości: 648
  • Miejsce pobytu: Poznań
Cążki do skórek
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-04-14, 16:23:50 »
Bardzo waży jest dobór cążek (zaznaczam dla mnie !)

Nigdy nie zdarzyło mi się ich kupować w drogerii.
W Warszawie mam takie ulubione miejsce, gdzie są cążki wykonywane ręcznie, jest kilka modeli, można ich dotykać, dobierać wagę, jak leżą w dłoni, jak się nimi pracuje i zamówić.
To takie przyzwyczajenie, gdzie sobie kupuje i ostrze moje kochane cążki, może mam sentyment, ponieważ podczas któryś urodzin kiedy zdecydowałam się iść w kierunku kosmetyki, mama zabrała mnie do tego sklepiku i wybierałyśmy moje pierwsze cążki, pracuje nimi do tej pory i pomimo, że po drodze dokupiłam kilka par, te są ukochane :)
Pozdrawiam,
Kasia

Aguś

  • Gość
Cążki do skórek
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-04-14, 16:38:48 »
Cazki powinny miec przedewsztstkim cienkie powierzchnie tnące i nie za dlugie ostrze(3-5mm).Musisz je dobrac indywidualnie... nie zawsze te bardzo drogie beda dobre. No i jakas solidna firma. A ty jakie masz?

Gość

  • Gość
Cążki do skórek
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-04-14, 17:43:06 »
w zupełności sie z Wami zgadzam że cążki powinny "pasować" jak idealnie skrojony żakiecik, te jakoś mi nie leża, myślę że to nie kwestia firmy (Solingen)  bo cążki są porządnie zrobione, jednak mam wrażenia  że są za duże (ostrze ma ok 5 mm) i są "sztywne".. ręka mi się szybko męczy gdy nimi pracuje.. więc własnie zastanawiałam się czego to przyczyna, może powinnam zmienić na inne ?
Polecacie jakąś firme ?
W takim razie gdzie można zaopatrzyc sie w profesjonalne cążki?

Ming jest jakas stronka tego sklepu o którym wspominałas, albo jakis adresik ?
 
 a może macie jakies swoje wypróbowane sposoby i techniki pracy z cążkami ?

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Cążki do skórek
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-04-14, 17:43:06 »

Offline Martuch

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 308
  • Miejsce pobytu: Wrocław
Cążki do skórek
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-10-13, 10:47:47 »
Dziewczyny muszę na zajęcia kupic cążki do skórek a specjalnie nie orientuję się jakie warto. Widziałam różne i w różnych cenach - boję się przpłacić za coś co po kilku razach może być nie do użycia. Możecie mi coś poradzić?
An it harm none, do what ye will.

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Cążki do skórek
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-10-13, 10:47:47 »

Offline Tomek

  • Administrator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2506
  • Miejsce pobytu: Brodnica
    • Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Kosmetologii „Przyjazna Kosmetyka”
Odp: Cążki do skórek
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-10-13, 11:10:44 »
My od lat kupujemy cazki z firmy Silog, oni sprzedaja chyba jaiegos Solingena.
Jestesmy zadowoleni. CO jakis czas sprzet jedzie do Warszawy celem naostrzenia i... wraca jak nowy ;)

Gość

  • Gość
Cążki do skórek
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-10-13, 11:53:41 »
Tomek mozesz jakies namiary podac
mi zxałatwiała babka z pracowni cazki
nie były drogie
ale sa tak beznadziejne ze szkoda gadac

moze jeszcze jakas dobra pensete??????????????? :D  :D  :roll:  :oops:  :wink:

Offline Martuch

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 308
  • Miejsce pobytu: Wrocław
Cążki do skórek
« Odpowiedź #7 dnia: 2005-10-13, 12:08:49 »
Podpisuję się pod prośbą Caro, Tomku podaj namiary na tą firmę.
An it harm none, do what ye will.

Aguś

  • Gość
Cążki do skórek
« Odpowiedź #8 dnia: 2005-10-13, 16:45:14 »
Ja polecam cążki z angielskiej firmy Classic Manicure.
http://www.lumiere.pl/index.php?action=search&man_id=101&cat_id=4

Mialam kiedys jeszce fajne cązki w rekach zrobione przez Chife z Nowego Tomyśla ale ich cena jest znacznie wyzsza ok 100-200zl. Te z claskika uzywam teraz i są bardzo dobre, mają cieniutkie ostrze i nie tepią sie szybko a cena to niecale 100 zl.

http://www.chifa.com.pl
Wejdz na sklep i wpisz w wyszukiwarce cązki, znajdziesz ich cale mnóstwo :wink:

Offline Darianna

  • Ekspert(ka) - manicure, pedicure, nailstyling
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1222
  • Miejsce pobytu: Kraków
    • http://all4nails.pl/
Cążki do skórek
« Odpowiedź #9 dnia: 2005-10-13, 20:29:01 »
Ja toże używam cążek z CM i bardzo je sobie chwalę.

Offline Martuch

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 308
  • Miejsce pobytu: Wrocław
Cążki do skórek
« Odpowiedź #10 dnia: 2005-10-14, 00:49:11 »
Wielkie dzieki dziewczyny:)
An it harm none, do what ye will.

Offline Tomek

  • Administrator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2506
  • Miejsce pobytu: Brodnica
    • Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Kosmetologii „Przyjazna Kosmetyka”
Cążki do skórek
« Odpowiedź #11 dnia: 2005-10-14, 09:32:01 »

Offline AsiaR

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Miejsce pobytu: Kraków
Odp: cążki do manicure
« Odpowiedź #12 dnia: 2009-12-04, 22:28:38 »
Skoro mamy wątek manicure i cązków, mozecie mi poradzic co moze byc nie tak, jezeli wycinam skórki, a za pare dni powstaja zadziorki? Co moze byc tego przyczyna lub co zle robie. Bede wdzieczna za wszelkie informacje. :)

Offline wysokieobcasy25

  • Moderator(ka)
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1269
  • Miejsce pobytu: Katowice
Odp: cążki do manicure
« Odpowiedź #13 dnia: 2009-12-05, 00:41:34 »
może nie wycinasz skórek równo, tylko jak przykładasz cążki to robisz mały odstęp lub skórki są wyszarpywane a nie wycinane ...lub bardzo skórki są przesuszone
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, gdy jedno serce drugie rozumie...

Offline Albertyna

  • Ekspert(ka) - manicure, pedicure, nailstyling
  • Czy ja moge żyć bez tego forum?
  • *****
  • Wiadomości: 1331
  • Miejsce pobytu: WARSZAWA
    • http://www.uaniolkow.waw.pl
Odp: cążki do manicure
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-12-07, 15:46:27 »
Skoro mamy wątek manicure i cązków, mozecie mi poradzic co moze byc nie tak, jezeli wycinam skórki, a za pare dni powstaja zadziorki? Co moze byc tego przyczyna lub co zle robie. Bede wdzieczna za wszelkie informacje. :)

Częstym błedem jest wycinanie skórki "na raty" robiąc tym samym zadziorki. Najlepiej jest gdy z cązek zdejmujemy jednolita "kiełbaskę" ze skóry- wtedy wiemy, że nie narobiłysmy zadziorów.
Instruktorka SPN
"Akademia U Aniołków" dystrybucja SPN i Gehwol
ul. Grochowska 342,  tel. +48 668913539
www.uaniolkow.waw.pl

forum kosmetyczne dla kosmetyczek i kosmetologów - kosmetyczki.net

Odp: cążki do manicure
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-12-07, 15:46:27 »