Autor Wątek: niezbędne uprawnienia  (Przeczytany 2284 razy)

Gość

  • Gość
niezbędne uprawnienia
« dnia: 2006-08-03, 22:14:09 »
to mój debiut :) Niedawno ukończyłam studium kosmetyczne i chcę dowiedzieć się dokładnie do wykonywania jakich zabiegów muszę mieć dodatkowe uprawnienia? Interesuje mnie dokładnie pedicure leczniczy (klamry, usuwanie modzeli, nagniotków itp.), przekłuwanie różnych części ciała (uszy, nos, pępek), epilacja i zamykanie rozszerzonych naczyń krwionośnych i ewentualnie inne zabiegi, które jeszcze nie przyszły mi do głowy. Muszę tu napisać, że jestem położną po studiach pielęgniarskich.

Gość

  • Gość
niezbędne uprawnienia
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-08-03, 22:41:20 »
generalnie przy zakupie praktycznie każdego urządzenia jest jakieś szkolenie. Tu mam np na myśli UD lub mikrodermabrazję. Poza tym dobrze się przeszkolić z kwasów.
Prawie każda firma kosmetyczna, gdy decydujesz się na zakup ich produktów też szkoli. Często też firmy organizują szkolenia/pokazy, gdzie można się zapoznać z ich marką.

Offline linek

  • mgr, kosmetolog
  • Moderator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 8116
  • to co pozostało
niezbędne uprawnienia
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-08-03, 22:53:06 »
na body piercing tez musisz sie wybrac jesli chcesz wykonywac przekluwanie roznych czesci ciala :)
Naszą wielką słabościa jest to,że sie poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować, jeszcze ten jeden raz:)))

Offline Tomek

  • Administrator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2548
Re: niezbędne uprawnienia
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-08-04, 07:44:24 »
Cytat: "i-kosmetyka"
Muszę tu napisać, że jestem położną po studiach pielęgniarskich.