Autor Wątek: praca po szkole kosmetycznej  (Przeczytany 9834 razy)

Gość

  • Gość
praca po szkole kosmetycznej
« dnia: 2006-06-25, 19:57:45 »
jak z pracą po zaocznym studium.Czy jest aż tak żle jak gdzieś tu wyczytalam , kosmetyczki pewnie wolą doświadczone dziewczyny z co najmniej rocznym stazem. Czy ktoś po studium kosm zaocznym ma szanse na pracę??????????????

Offline Martuch

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 307
praca po szkole kosmetycznej
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-06-26, 20:27:44 »
To zależy od Ciebie, Twojej determinacji w poszukiwaniu pracy i zdobywaniu wiedzy. Sama szkoła to jeszcze nie wszystko co mozesz zaoferowac potencjalnemu pracodawcy, są kursy, warsztaty, szkolenia. Wykorzystaj maksymalnie te dwa lata i przede wszystkim bądź pewna swojej wiedzy i umiejętności. Ja dostałam pracę mimo, ze jestem po kursie i mam za sobą dopiero pierwszy rok studium - zaoczego :) Poprostu trzeba się cały czas kształcić, podnosić kwalifikacje i odnaleźć w sobie pasję do pracy.
An it harm none, do what ye will.

Offline limonka85

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 244
praca po szkole kosmetycznej
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-06-27, 08:46:33 »
Jesli jest sie w czyms dobrym to znajzdiesz prace. Nie ma znazcenia ze jestes po zaozcnym studium. Ja zreszta tez teraz skonczylam. Inni ida na studia - fakt zdobywaja wiedze - i to nie jest zle. Pewnych rzeczy sie naucza. Ale tu liczy sie smykalka i to zamilowanie. Co z tego, ze naucza sie pzrykladowo odniose to do manicure, ze beda wiedziec w teorii jak to sie robi, jak w praktyce nie beda np zdolni manualnie i np nie wykonaja jakiegos zdobienia. pozdrawiam

Offline Natalia

  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 7268
praca po szkole kosmetycznej
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-06-27, 10:07:56 »