o tej firmie i ich oszutwach mozna by tomy pisac!!!pokopiuje wypowiedzi z innych forum na jej temat i poisz emoja sprawe otorz:
kupilam frezarke niedawno jd500 od nich i nie dzialala odeslalam na moj koszt znowu mi kazali! i przyszla spowrotem dalej rozwalona! w tej firmie nikt nie wie o co chodzi albo zwalaja wine jeden na drugiego nie chca sie przedstawic (nie wychowani) kupili chinski sprzet i nie moga sie pozbyc nie uznaja reklamacji ani zwrotu produktu pod zadnym wzgledem wciaz maja wymowke np. ze wyslano im w nieorginalnym kartonie(a wyslalam w tym co dostalam) gdy ich przedstawicielka spytala ich czemu tak ppostepuja z klientami to powiedzieli jej ze ma sie nie wtracac, nie plecam nikomu zakupow w tej firmie maja sprzet made in china i albo popsute wysylaja albo zaraz sie popsuje! ide do rzecznika praw konsumenta niedlugo znowu i jak to nie pomoze to na policje:) firma activ nie ma regulaminu na stronie a gdy mowi im sie ze pojdziemy do sadu smieja sie z nas, takie kity wciskaja ze glowa mała, mozglabym do jutra pisac o calej tej sytuacji ale szkoda slow. skopiuje co sie da.
Dodane po 6 min.:
pozwolilam sobie skopiowac wypowiedzi forumowiczek :
No to dziewczyny ja się dołączam, nikomu nie polecam firmy Activ i oby coraz mniej mieli klientów, bo to przechodzi ludzkie pojęcie, klienta maja w d.... ja mam frezarkę którą dwa razy włączyłam i za każdym razem popsute były lewe obroty, odsyłałam do reklamacji i traciłam kasę i na dodatek drugi raz nie uznali reklamacji i obciążyli mnie kosztami przesyłki, małzonek był świadkiem jak chodzi ta frezarka, wołałam go żeby posłuchał co się z nią dzieje i teraz leży bo dostałam ją spowrotem, wkurzona zadzwoniłam to nie mieli mi nic sensownego do powiedzenia, dowiedziałam sie tylko że jak reklamacja nie jest uznana to kupujący jest obciążony kosztami przesyłki, wtedy ja im mówie że włączyłam tę frezarkę i obroty znów nie chodzą jak powinny, przyspieszają i zwalniają przy najmniejszym ruchu rączki, aż przestają całkowicie działać, nie wiem juz gdzie mam sie zwrócić, bo nie chcą mi wymienić na inną ani zwrócić kasy, a ja uważam że ta frezarka ma ukrytą wadę fabryczną, więc powinna być przynajmniej wymieniona na sprzęt o takiej samej wartości lub wyższej, jestem załamana bo nie wiem jak od nich wyciągnąć moje własne pieniądze, jeśli macie jakieś rady to czekam, bo rozmowa z nimi nie jest prosta, zbywaja tylko człowieka.
DZIEWCZYNY PRZESTRZEGAM PRZED ACTIV!!
Jak tak czytam Wasze posty to mi sie przypomniało, że rok temu salon w którym miałam praktyki kupił frezarkę z Activu. I też bardzo szybko przestała działać.
maja 2 niki kosmetka i vitara23:) ta kobieta jest zwyklym pracownikiem a podaje sie za kirowniczke z kierowniekiem nie da sie pogadac bo mowia ze go nie ma a nr podac nie chca
Fajnie że jest osobny temat, można by napisać książkę - ach! co tam książka - grube tomy, na temat tej firmy i ich nieuczciwości.......
--------------------------------------------------------------------------------
Moja frezarka z aktive tez szybko sie popsula wysylalam odsylali nienaprawiona ale w koncu naprawili dopiero wtedy gdy juz zaczelam szukac pomocy w konsumenckim-firma do bani
Problem z Activ polega na tym, ze ciezko sie z nimi współpracuje, tzn beznadziejny kontakt mailowy i telefoniczny, no i czas oczekiwania na paczke. Dla mnie żenada
Ja dalej czekam na rozpatrzenie reklamacji frezarki, juz drugiej zresztą
Kupiłam ta frezarke na promocji 229zł.
No i z jednej strony jestem mega zadowolona, bo jest bardzo mocna o wiele mocniejsza od JD700, ma regulowaną moc jednym przyciskiem, jest malutka, cichutka, lekka, no i ma bajer bo rączke mozna schowac do srodka.
Natomiast raczka jest typu twist lock, co mnie cieszy, ale jeden mały minus, przysłali mi zepsuta tą raczke tzn nie moge włozyc frezu bo cos blokuje. Jutro bedę dzwonic i sie okaże czy gwarancja obejmuje taką usterke (a powinna bo rączki nie uzyłam ani jeden raz). Narazie sie pocieszam ze mam raczke od JD700.