Autor Wątek: proszę pomóżcie, jaki pomysł  (Przeczytany 6369 razy)

Offline lu

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 7
proszę pomóżcie, jaki pomysł
« dnia: 2014-07-14, 16:40:16 »
Witam. Wiem, że posypia się na mnie gromy, jak już zapytam o co mi chodzi, ale spróbuję się wytłumaczyć; proszę o wyrozumiałość i ludzkie podejście.
Nie mam żadnego doświadczenia, ani wykształcenia w branży kosmetycznej ani pokrewnej. Mam 42 lata i zmieniam radykalnie swoje życie. Do tej pory byłam nauczycielką. Zachorowałam na raka piersi, jestem po operacji, stąd zupełna zmiana podejścia do życia. Bardzo chcę wrócić do swoich rodziców i do swojego rodzinnego miasteczka. Czyli planuję przeprowadzkę-300 km. Mam 2 dzieci jeszcze w podstawówce. Pracy w szkole nie mam. Miasto małe i ciężko z pracą. Mam pomysł na kosmetyczne wybielanie zębów. Jest już w PL kilka firm oferujących franczyzę. Ale obawiam się, że na tym w małym mieście nie zarobię. I tu prośba. Czy jest " coś", jakieś zabiegi "pokrewne" do kosmetycznych, które taki człowiek jak ja, bez kompetencji mógłby wykonywać? Oczywiście zakładam, że mogę zrobić jakiś kurs, szkolenie, ale raczej nie studia i nie dłuższą formę edukacji. Wiem, że było przydługie, ale chciałam trochę usprawiedliwić moje pytanie.
« Ostatnia zmiana: 2014-07-15, 08:52:54 wysłana przez Tomek »
narodziłam się na nowo:-)

Offline The Lady

  • Administrator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3945
  • Hmm.. co tu wpisać? :)
Odp: proszę pomóżcie, jaki pomysł
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-07-14, 19:09:57 »
Wizaż a także makijaż permanentny, stylizacja paznokci. Do tego nie musisz mieć szkoły kosmetycznej ani studiów a jedynie kurs. Jak małe miasto to chyba pazury, wizaż można kiedyś zrobić. Potem też możesz zrobić kurs np. pedicuru leczniczego itd się rozwijać w tym kierunku.

Pozdrawiam
Lejdi :diabel:
« Ostatnia zmiana: 2014-07-15, 08:53:06 wysłana przez Tomek »
Devil Inside
Admin

Offline lu