Autor Wątek: Make up Inglot  (Przeczytany 17350 razy)

Gość

  • Gość
Make up Inglot
« dnia: 2005-07-19, 14:19:02 »
Hej!Zastanawiam sie nad tym czy kosmetyki Inglota sa trwale ... konkretnie mysle o cieniach do powiek ... i czy oplaca mi sie kupic zestaw 16 cieni tej firmy (kolory dobiera sie samemu) ... dodam ze jestem amatorkom a chcialabym pocwiczyc zabawe z cieniami ... moze polecicie mi cos innego z duza gama kolorow i w miare nie drogiego :?:  

Gość

  • Gość
Make up Inglot
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-07-19, 17:49:51 »
Ja tez skomponowalam sobie taka  16-stke.Jestem zadowolona,tym bardziej,ze wybralam duzo letnich,wesolych kolorow.Inne firmy niestety nie dysponuja taka gama kolorow.Jesli chodi o trwalosc,to wszystko zalazy od skory i przygotowania jej do makijazu.

Gość

  • Gość
pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-07-19, 19:09:28 »
Cześć też interesuję się właśnie makijażem i powiedzcie mi gdzie można najtaniej kupić takie zestawy? czy są drogie?

Kasia_Krzysztoszek

  • Gość
Make up Inglot
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-07-19, 21:01:13 »
Ja kupiłam sobie paletę Inglot Spring - 40 kolorów, jestem bardzo zadowolona.
Wystarczy, że pod makijaż zastosuję bazę i wszystko trzyma się naprawdę długo.

Gość

  • Gość
Make up Inglot
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-07-20, 10:34:33 »
Ming_shu a moge sie zapytac ile taka paleta kosztuje  :?:  I czy kolory dobiera sie samemu czy sa to gotowe zestawy :?:

Offline Shelly

  • Lubię tu pisać
  • ***
  • Wiadomości: 363
Make up Inglot
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-07-20, 12:00:29 »
Na specjalizacji w szkole uzywalysmy wlasnie kosmetykow Inglota, sa naprawde dobre. Niedrogie, rozprowadzaja sie bardzo latwo, zdecydowanie polecam.

Gość

  • Gość
Make up Inglot
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-07-20, 12:38:03 »