Zgadzam się z przedmówczyniami, karta klienta jest absolutnym musem.
Poza danymi teleadresowymi ważne są podstawowe informacje dotyczące klientki takie jak np. problemy zdrowotne czy przyjmowane leki które mogą być przeciwwskazaniami do wykonywania niektórych zabiegów (wiadomo, że nikt nie chce odpowiadać za ewentualne konsekwencje w przypadku gdy klientka się nie przyzna, dlatego warto by się pod tym podpisała).
Można dodać opcję w której opiszemy typ skóry, preferowane zabiegi, może cel jaki klientka chce osiągnąć przychodząc do gabinetu - pozbyć się cellulitu czy może raz na zawsze pozbyć problemów skórnych? Zalecony przez nas sposób pielęgnacji, kosmetyki używane przez Klientkę lub te które kupiła u nas.
Powiem również, że dodatkowym ale jak bardzo mile widzianym atutem jest "pamięć" o Klientce. Nie chodzi o rozpieszczanie "Klientów" ale właśnie tej jednej która w danej chwili jest gościem naszego salonu. (która z nas tego nie lubi?
Kiedy wiemy, że Pani Krysia jest na permanentnej diecie
to nie proponujemy jej po raz kolejny cukierków.
Lub pytamy ku zaskoczeniu zainteresowanej "Pani Basiu, kawkę z dwiema łyżeczkami cukru jak zawsze?" lub po prostu podajemy bez słowa tę którą lubi. To zawsze pozytywnie zaskakuje, poza tym sprawia wrażenie "domowości" atmosfery.
Warto zrobić dodatkową kartę z kilkoma wolnymi linijkami na takie informacje
oczywiście tylko do własnej wiadomości.