Autor Wątek: Sposób na przyspieszenie wzrostu pazokci dla mężczyzny  (Przeczytany 4690 razy)

Offline kieliszek_wodki

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 1
Znacie jakieś sposoby na przyspieszenie wzrostu paznokci u mężczyzn?
 Zamierzam odbudować zniszczone ogryzaniem paznokcie.
 Nie znam się na tym kompletnie, więc zwracam się do Was
 Chodzi mi głównie o jakieś preparaty w formie tabletek, lub odżywek.

 Co do odżywek to nie mogą wyglądać na paznokciu jak lakier, tzn. nie powinny się świecić (nie jestem kobietą, więc jakoś to musi wyglądać ).
Cena nie ma aż tak dużego znaczenia, ważne żeby było skuteczne i żebym mógł szybko doprowadzić paznokcie do jako takiego wyglądu.

Offline Ania

  • Administrator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 6000
Odp: Sposób na przyspieszenie wzrostu pazokci dla mężczyzny
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-06-04, 12:47:38 »
;D polej  :wink:

przyspieszanie nic Ci nie da, przede wszystkim musisz teraz tym paznokciom przywrócić właściwy kształt bo w tej chwili zapewne są szersze niż dłuższe.

radzę przejść się do manicurzystki która będzie te paznokcie sukcesywnie wyprowadzać na prostą :)
Dziecko to anioł, którego skrzydła skracają się w miarę wydłużania się nóg
regulamin forum;
jak przeżyć na forum

Offline Salonmagia

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Sposób na przyspieszenie wzrostu pazokci dla mężczyzny
« Odpowiedź #2 dnia: 2012-08-06, 19:40:00 »
Może spróbiwac tabletek takich jak np belissa. Zapytaj w aptece. Poza tym kup sobie gorzki lakier. Tez w aptece. powodzenia;)

Offline Wizaz_waw_pl

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 31
Odp: Sposób na przyspieszenie wzrostu pazokci dla mężczyzny
« Odpowiedź #3 dnia: 2012-10-23, 09:05:13 »