Autor Wątek: Rózne pytania dotyczące tipsów  (Przeczytany 9496 razy)

Gość

  • Gość
Rózne pytania dotyczące tipsów
« dnia: 2005-04-06, 15:57:56 »
Od razu powiem że mam kilka pytan odnosnie tipsów a poniewaz jestem amatorem to zamieszczam to w tym dziale i oczekuje czegos wiecej niz odp. w stylu "Kurs" bo bardzo chetnie bym go zrobiła ale nie stac mnie zeby swoja ciekawosc zaspakajać kursem wysykosci 600-1000 zł. A więc:
1. która metoda jest lepsza (żelowa czy akrylowa) pod względem, wytrzymałości, szybkosci zakladania tipsów, latwości wykonania?
2. dlaczego zestawy startowe sa bardzo drogie jezeli chodzi o żele ( ja wiem ze tam wchodzi czesto lampa) niz akrylowe a jednak paznokcie akrylowe sa droższe od żelowych?
3. jezeli sa zele jedno,dwu i trzy fazowe to któryme sa najlepsze i czy jakos paznokci jest taki sam (po wykonaniu) czy to w ogole nie ma roznicy jakimi zelami sie robi?
4. do czego sluza kolorowe zele?
5. widzialam tipsy do nóg czy ktos juz je zakladał ( to z czystej ciekawosci)
6. dlaczego te kursy sa takie drogie?????
Z góry dziekuje za odpowiedzi i jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze. Pozdrawiam.

Aguś

  • Gość
żel,akryl, tipsy... pytania amatorów ;-)
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-04-06, 20:31:17 »
1. Obie metody sa rownie dobre(nie ma gorszej lub lepszej poniewaz kazda ma swoje wady i zalety... sa one poprostu inne), czas wykonania i latwosc zaleza od umiejetnosci niestety a nie od samej specyfiki masy choc moim zdaniem metoda akrylowa jest trudniejsza.

2. Oczywiscie ze sa drozsze jesli kupujesz z lampa poniewaz jest ona zakupem dosc kosztownym ale jednorazowym a cena paznokici nie jest uzalezniona tylko od ceny produktow. Poza tym w sklad zestawow zelowych czesto wchodzi plyn do przemywania masy co nie jest wymagane przy akrylach. Jest jeszce masa innych czynnikow wplywajacych na wysokosc ceny.