Autor Wątek: akryl french  (Przeczytany 4915 razy)

Gość

  • Gość
akryl french
« dnia: 2006-06-03, 15:30:26 »
Już od ponad roku mam akrylowe paznokcie. Obecnie chodzę już do 4 Pani, ponieważ z wcześniejszymi paznokciami cały czas miałam problemy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z obecnych paznokci (wyglądają b naturalne, dobrze się trzymają i w ogóle jest wszystko ok).  :D Ostatnio po raz pierwszy poprosiłam o takiego frencha na stałe. I tu czekało mnie niemiłe zaskoczenie.  :( Ta półokrągła linia (chyba nazywa się to linią uśmiechu - niestety nie znam się na tym zbytnio) jest b nierówna - taka pofalowana. Na różnych zdjęciach w internecie wyglądato zupełnie inaczej. Kiedy zwróciłam na to uwagę, pani kosmetyczka powiedziła tylko, że to ja się upierałam na tego frencha i że ona zazwyczaj tego nie robi, bo nikt jej tego nie uczył  :? Doszłam więc do wniosku, że zanim wybiorę się do kogoś innego, chciłabym się najpierw zapytać, jak to się powinno robić, żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę, bo boję się, że znowu będę musiała szukać w ciemno kogoś kto zrobi to dobrze..  :( (dodam, że ta pani robiła takie małe kuleczki i nakładała na moją naturalną końcówkę i formowała to pędzelkiem) Dziekuję za odpowiedź  :D

olgacytrynka

  • Gość
akryl french
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-06-03, 15:53:45 »
french to nie taka prosta sprawa dlatego ja sie nie biore jeszcze za to dopiero bede sie szkolic dokladnie aby nie bylo takich niespodzianek jak u ciebie  :roll:

Offline mako

  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3367
akryl french
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-06-03, 20:24:47 »