Autor Wątek: Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl  (Przeczytany 1450 razy)

Offline jahszyh

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 3
Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl
« dnia: 2013-11-28, 22:11:22 »
Witam. moja żona robi własnie szkołe kosmetyczną i na gwiazdkę zażyczyla sobie frezarke i podgrzewacz do wosku (cokolwiek to jest). ;] Mogę na to przeznaczyć 500 zł (na obie rzeczy). NIe znam się na tym sprzęcie i stąd moja prosba o pomoc : czy mogą mi koleżanki cos polecic do tej kwoty?

Offline Tomek

  • Administrator(ka)
  • Forum to mój dom, a może odwrotnie ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2548
Odp: Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl
« Odpowiedź #1 dnia: 2013-11-29, 07:54:31 »
2 porządne rzeczy w tej cenie są mało prawdopodobne.

Offline jahszyh

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl
« Odpowiedź #2 dnia: 2013-11-29, 11:13:47 »
A może cos sredniej klasy?? Jak wspomnialem ona sie dopiero uzy, i do nauki ma jej to sluzyc. ;]

Offline The Lady

  • Administrator(ka)
  • Ilość postów mnie przerosła...
  • *****
  • Wiadomości: 3945
  • Hmm.. co tu wpisać? :)
Odp: Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl
« Odpowiedź #3 dnia: 2013-11-29, 13:56:19 »
Lepiej kup jedną a porządną zamiast zmarnować 500 PLN, w końcu to też nie małe pieniądze jakby nie patrzeć. A okazje jeszcze będą - urodziny, imieniny. To co ci zostanie teraz możesz odłożyć na następny prezent. :) Moim zdaniem lepiej podgrzewacz. Paznokcie niech się najpierw nauczy pilnikiem piłować. A podgrzewacza nie zastąpisz garnkiem na palniku. ;)

Pozdrawiam
Lejdi :diabel:
Devil Inside
Admin

Offline jahszyh

  • Zaczynam, ale każdy musi zacząć ;)
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Podgrzewacz do wosku i frezarka do 500 zl
« Odpowiedź #4 dnia: 2013-11-29, 19:44:52 »
ok. ;] to teraz jeszcze poprosze o nazwe jakies firmy, ktora jest warta uwagi ;]

Offline The Lady

  • Administrator(ka)